Ik kreeg het beste antwoord, maar eigenlijk vind ik dat van
mguzz beter.
Mijn suggestie is op zich ok. In theorie in dit geval. Ik miste een vervelend praktisch probleempje met die extra lange uitzendingen.
Bekeek nog ff wat de BBC doet. Ik meende dat die vorig jaar de lange uitzendingen nog opdeelden in een aantal stuks achter elkaar.
Kan zo zijn geweest, maar nu is het ook een hele lange lap.
Het kan zijn dat ze later in het schema wel gaan opdelen voor specifieke partijen. We zullen zien. Ik herinner me dat je moest letten op evt Switch tussen BBC1 en BBC2 in de namiddag.
Dus allerlei extra Opnames nodig ivm uitloop etc. Gedoe. Je moet maar van tennis houden.
Oh ja. Nog een waarschuwing. Mijn lieve partner gebruikte altijd Pauze (=Timeshift) op een ander Opnamesysteem met Hard Disk (niet MBXL). Dat deed ze vorig jaar dus ook op de Next. (Had die toen net binnen ivm test). Ze probeerde na wat langer dan een uurtje de zaak weer op te pakken.
Jammer: timeshift is max 1 uur op de Next. Wegens beperkte lokale buffer, die daarvoor wordt gebruikt. Viel dus terug in Live met prominent de stand in beeld. Natuurlijk de pest in en ik heb dat proberen glad te strijken. Is met enige moeite gelukt.
Daarna heeft ze het met Opnames gedaan. Zij kijkt wat meer Wimbledon (uitgesteld met doorspoelen) dan ik. Ik schuif aan en/of kijk tussendoor op een PC met een schuin oog