Graag wil ik mijn wifi pods opzeggen, daar ik hier geen gebruik meer van maak.
Via mijn Ziggo is hier helaas geen mogelijkheid voor.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Ilja_.x
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.
Het is zonde om de SmartWifi pods te behouden als je hier weinig tot geen gebruik van maakt. Bij deze heb ik dit abonnement dan ook voor je stopgezet. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Rond de opzegdatum ontvang je ook een retourdoos waarin je de SmartWifi pods kosteloos naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @Ilja_.x
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde.
Als je zorg dat je postcode en huisnummer in je profiel staan, dan weten de moderators wie je bent en om welke pods het gaat. Je adresgegevens zijn alleen zichtbaar voor Ziggo-moderators. Je profielpagina vind je hier.
Hi Wim,
Dank voor het melden!
Hi @Ilja_.x
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.
Het is zonde om de SmartWifi pods te behouden als je hier weinig tot geen gebruik van maakt. Bij deze heb ik dit abonnement dan ook voor je stopgezet. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Rond de opzegdatum ontvang je ook een retourdoos waarin je de SmartWifi pods kosteloos naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.