1
Vraag
2
Reacties
Ilja_.x

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi pods opzeggen

Graag wil ik mijn wifi pods opzeggen, daar ik hier geen gebruik meer van maak.

Via mijn Ziggo is hier helaas geen mogelijkheid voor.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Ilja_.x
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Het is zonde om de SmartWifi pods te behouden als je hier weinig tot geen gebruik van maakt. Bij deze heb ik dit abonnement dan ook voor je stopgezet. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Rond de opzegdatum ontvang je ook een retourdoos waarin je de SmartWifi pods kosteloos naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Ilja_.x 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde.
Als je 
zorg dat je postcode en huisnummer in je profiel staan, dan weten de moderators wie je bent en om welke pods het gaat.  Je adresgegevens zijn alleen zichtbaar voor Ziggo-moderators. Je profielpagina vind je hier.

Ilja_.x
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Wim,

 

Dank voor het melden!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Ilja_.x
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Het is zonde om de SmartWifi pods te behouden als je hier weinig tot geen gebruik van maakt. Bij deze heb ik dit abonnement dan ook voor je stopgezet. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Rond de opzegdatum ontvang je ook een retourdoos waarin je de SmartWifi pods kosteloos naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic