1
Vraag
2
Reacties
corenel

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi met pod werkt niet

Draadloos tv van Ziggo: een drama

Na ver-schrik-ke-lijk veel problemen en misverstanden (van Ziggo) zou een tweede tv boven ein-de-lijk moeten werken, nu ik een wifi smart pod heb geïnstalleerd. Op m’n phone zie ik dat het netwerk nu ook boven sterk is.

Maar op de tv (nieuw, Philips smart) krijg ik de melding “Geen verbonden netwerk gevonden. Controleer je netwerkinstellingen.”

Kies ik “Controleer verbindingen” dan gebeurt er helemaal niks.

Kijk ik bij de netwerken, dan staat er bij mijn netwerk “Verbonden”.

Op de tv is alleen NPO 1 te zien, mét dat lelijke venster “Geen verbonden netwerk….”, dat ik kan wegkrijgen.

Wat gaat hier fout?

En hoe los ik dat op?

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78276Posts
  • 5293Oplossingen
  • 23328Likes

Zit er een coax kabel aan de TV verbonden?

Want Ziggo levert geen TV via internet, behalve met de Ziggo Go app via een smart TV waar dit op geïnstalleerd kan worden.

Heeft de TV verbinding gemaakt met het wifi netwerk?

corenel
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als ik het heb over wifi en smartpod gaat het uiteraard niet over coax. Ja, die tv heeft al gewerkt via d e Ziggo go app, maar viel steeds weg wegens te zwak signaal.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78276Posts
  • 5293Oplossingen
  • 23328Likes

Helaas ken ik de Philips TV's niet genoeg om daar advies over te geven.

Hopelijk komt er snel iemand langs die hier meer van weet.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1386Posts
  • 211Oplossingen
  • 753Likes

@coronel geen kenner nog gezien om zijn/haar licht te laten schijnen over dit probleem. 
Uit jouw verhaal maak ik op dat het hier gaat over een Philips TV, vul voor de compleetheid aan om welk type dit gaat. 

Omdat die informatie ontbreekt is het onduidelijk of het hier gaat over de Ziggo GO app + casten of de Ziggo GO TV app (AndroidTV/AppleTV/FireTV) 
Hoe meer praktische informatie je in je topic benoemt hoe beter de situatie door een kenner in te schatten is. 
Hoe gaat dit met andere smartfuncties en streamingdiensten zoals YouTube/Netflix/etc op deze 2e TV?