1
Vraag
2
Reacties
JanVanBekkum

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Werkt Ziggo Go op Kodi?

Heeft iemand Ziggo Go op Kodi (Windows) aan de praat?

Ik kan op mijn Windows 10/Chrome systeem inloggen bij Vodafone en bij Ziggo Go met mijn e-mail/wachtwoordcombinatie, maar Ziggo GO op mijn Windows 10/Kodi blijft een melding "verrkeerde combinatie username/wachtwoord" geven.

Uitgelicht
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78761Reacties
  • 5319Oplossingen
  • 23519Likes

Werkt Ziggo Go op Kodi?

Niet standaard en na een zeer lange en uitgebreide discussie op dit forum, begreep ik dat Ziggo dit niet gaat ondersteunen, ik kan het topic niet meer vinden, dat is na vele jaren in het archief verdwenen en daar werkt de zoek mogelijkheid van dit forum en Google niet.

9 Reacties 9
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78761Posts
  • 5319Oplossingen
  • 23519Likes

Werkt Ziggo Go op Kodi?

Niet standaard en na een zeer lange en uitgebreide discussie op dit forum, begreep ik dat Ziggo dit niet gaat ondersteunen, ik kan het topic niet meer vinden, dat is na vele jaren in het archief verdwenen en daar werkt de zoek mogelijkheid van dit forum en Google niet.

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Ziggo-Go-op-Kodi-Matrix/td-p/979457

Hier onder andere gewoon via Google gevonden.

@JanVanBekkum wordt er een Ziggo Go add on gebruikt?

Het werkelijke probleem lijkt het accepteren van de gebruikersnaam en wachtwoord te zijn. Mogelijk toch een typefout?

JanVanBekkum
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor je reactie.

In de link zie ik vooral een discussie of een app legaal gebruikt kan worden, niets over het gebruik zelf. Ik had de vraag al gesteld op https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Inloggen-mislukt-Ziggo-GO-via-Mijn-Ziggo-werkt-het-w%C3%A9l/m... maar kreeg het advies een nieuw topic te starten.

Ik gebruik Ziggo Go Anon - 1.4.7+matrix. 1.

En nee, het is geen typefout.

charleyr

Level 10
  • 466Posts
  • 28Oplossingen
  • 218Likes

Ik heb het een t2 tal jaren geleden kunnen gebruiken, echter sedert een tijd lijkt het niet meer te werken.
Herinstallatie gedaan van de addon, echter krijg je een foutmelding als je je credentials invult.
Wellicht wachten / hopen dat de Anon addon nog eens werkend wordt geupdated.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78761Posts
  • 5319Oplossingen
  • 23519Likes

Er was ooit een topic met een discussie van een ontwikkelaar die een add-on had gemaakt voor Kodi en waar de Ziggo Go app op werkte, hij wilde met Ziggo in zee, maar dat werd afgewezen.

Dat topic kan ik niet meer vinden.

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

Die off topic discussie is inderdaad jammer en mist volkomen het doel. Het ging mij om het bericht in dat topic er een officieuze add on bestaat.

Echter is dat niet uw wezenlijke vraag het niet accepteren van de log in gegevens is toch een ander probleem en vergt waarschijnlijk een update van die add on zoals Charleyr ook noemt.

JanVanBekkum
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Garihd

Level 17
  • 3598Posts
  • 115Oplossingen
  • 1981Likes

@JanVanBekkum  schreef:

Je bedoelt deze discussie https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Inloggen-mislukt-Ziggo-GO-via-Mijn-Ziggo-werkt-het-w%C3%A9l/m... ?

Dat is een andere situatie/ discussie, dit is in het verleden vaker voorgekomen, met name bij klanten die van een abonnement met een Humax of ci module en smartcard over gingen naar een abonnement met een mediabox Next en bij klanten waarvan de mediabox XL nieuwe software kreeg. Deze konden ineens niet meer inloggen in Ziggo Go.

Waar Bert naar refereert is alleen relevant omdat deze add-on niet door Ziggo ( lees Liberty Global) is gemaakt of wordt ondersteund.

Waarschijnlijk is er iets veranderd met de inlog module waardoor de gegevens niet meer naar het juiste systeem worden gestuurd. Maar ik ben verder geen software engineer dus dit is hardop denken.

Als het via de browser op uw pc verder werkt is dit toch prima.

JanVanBekkum
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Klopt dat er zeker mee te leven is. Maar ik probeer de bediening van de toegang naar al mijn media zo simpel mogelijk te houden en dat is het uit Kodi gaan, een andere app starten etc. minder handig.