Heeft iemand Ziggo Go op Kodi (Windows) aan de praat?
Ik kan op mijn Windows 10/Chrome systeem inloggen bij Vodafone en bij Ziggo Go met mijn e-mail/wachtwoordcombinatie, maar Ziggo GO op mijn Windows 10/Kodi blijft een melding "verrkeerde combinatie username/wachtwoord" geven.
Werkt Ziggo Go op Kodi?
Niet standaard en na een zeer lange en uitgebreide discussie op dit forum, begreep ik dat Ziggo dit niet gaat ondersteunen, ik kan het topic niet meer vinden, dat is na vele jaren in het archief verdwenen en daar werkt de zoek mogelijkheid van dit forum en Google niet.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Werkt Ziggo Go op Kodi?
Niet standaard en na een zeer lange en uitgebreide discussie op dit forum, begreep ik dat Ziggo dit niet gaat ondersteunen, ik kan het topic niet meer vinden, dat is na vele jaren in het archief verdwenen en daar werkt de zoek mogelijkheid van dit forum en Google niet.
https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Ziggo-Go-op-Kodi-Matrix/td-p/979457
Hier onder andere gewoon via Google gevonden.
@JanVanBekkum wordt er een Ziggo Go add on gebruikt?
Het werkelijke probleem lijkt het accepteren van de gebruikersnaam en wachtwoord te zijn. Mogelijk toch een typefout?
Dank voor je reactie.
In de link zie ik vooral een discussie of een app legaal gebruikt kan worden, niets over het gebruik zelf. Ik had de vraag al gesteld op https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Inloggen-mislukt-Ziggo-GO-via-Mijn-Ziggo-werkt-het-w%C3%A9l/m... maar kreeg het advies een nieuw topic te starten.
Ik gebruik Ziggo Go Anon - 1.4.7+matrix. 1.
En nee, het is geen typefout.
Ik heb het een t2 tal jaren geleden kunnen gebruiken, echter sedert een tijd lijkt het niet meer te werken.
Herinstallatie gedaan van de addon, echter krijg je een foutmelding als je je credentials invult.
Wellicht wachten / hopen dat de Anon addon nog eens werkend wordt geupdated.
Er was ooit een topic met een discussie van een ontwikkelaar die een add-on had gemaakt voor Kodi en waar de Ziggo Go app op werkte, hij wilde met Ziggo in zee, maar dat werd afgewezen.
Dat topic kan ik niet meer vinden.
Die off topic discussie is inderdaad jammer en mist volkomen het doel. Het ging mij om het bericht in dat topic er een officieuze add on bestaat.
Echter is dat niet uw wezenlijke vraag het niet accepteren van de log in gegevens is toch een ander probleem en vergt waarschijnlijk een update van die add on zoals Charleyr ook noemt.
Je bedoelt deze discussie https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Inloggen-mislukt-Ziggo-GO-via-Mijn-Ziggo-werkt-het-w%C3%A9l/m... ?
@JanVanBekkum schreef:Je bedoelt deze discussie https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Inloggen-mislukt-Ziggo-GO-via-Mijn-Ziggo-werkt-het-w%C3%A9l/m... ?
Dat is een andere situatie/ discussie, dit is in het verleden vaker voorgekomen, met name bij klanten die van een abonnement met een Humax of ci module en smartcard over gingen naar een abonnement met een mediabox Next en bij klanten waarvan de mediabox XL nieuwe software kreeg. Deze konden ineens niet meer inloggen in Ziggo Go.
Waar Bert naar refereert is alleen relevant omdat deze add-on niet door Ziggo ( lees Liberty Global) is gemaakt of wordt ondersteund.
Waarschijnlijk is er iets veranderd met de inlog module waardoor de gegevens niet meer naar het juiste systeem worden gestuurd. Maar ik ben verder geen software engineer dus dit is hardop denken.
Als het via de browser op uw pc verder werkt is dit toch prima.
Klopt dat er zeker mee te leven is. Maar ik probeer de bediening van de toegang naar al mijn media zo simpel mogelijk te houden en dat is het uit Kodi gaan, een andere app starten etc. minder handig.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.