1
Vraag
2
Reageer en help mee
rdz83

Raadgever
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Welke browser voor Ziggo GO? Pijltjestoetsen werken niet

Goedemorgen,

Ik wilde vandaag Ziggo Go kijken op mijn PC, maar ik denk dat ik niet de juiste browser gebruik, want ik kan niet door de zenders scrollen met de pijltjestoetsen en er is ook geen balk die ik kan verschuiven.

Welke browser kan ik het beste gebruiken voor Ziggo Go?

Ik gebruik nu Firefox, en Brave Browser heb ik ook geprobeerd, maar dat werkt ook niet goed.

Alvast bedankt.

Uitgelicht
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 14585Reacties
  • 1173Oplossingen
  • 4489Likes

@Jos_V Het klopt dat er geen sneltoetsen zijn op dit moment. We kijken of we deze functies op een of andere manier weer toe kunnen voegen. 

7 Reacties 7
RoWi.
Expert
Expert
  • 14731Posts
  • 646Oplossingen
  • 4272Likes

Ziggogo.tv werkt het meest optimaal met de Edge browser. Nu is er onlangs een update gedaan wat deze problemen kan verklaren. 

U bedoeld door de gids bladeren de zenderoverzicht?

rdz83
topicstarter
Raadgever
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan niet scrollen door de pagina, dus alles wat onderaan niet zichtbaar is daar kan ik niet bij.

Microsoft Edge kan ik denk ik niet gebruiken want ik heb een Linux computer.

RoWi.
Expert
Expert
  • 14731Posts
  • 646Oplossingen
  • 4272Likes

Ik probeer het net via mijn windows PC, ook daar is geen scrolbalk, wat wel kan is met de scrolwiel van mijn muis door de lijst scrollen en aan de zijkant waar de logo's staan kan ik door de linker muisknop in te drukken ook scrollen de pijltjes toetsen doen niks.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6624Posts
  • 759Oplossingen
  • 2628Likes

Hi @rdz83,

Goed dat je hier melding van maakt! We zijn op de hoogte van het ontbreken van de scrollbalk en hopen dit in een volgende release te verbeteren. Het scrollen lukt in veel gevallen nog wel met de toetsen "Page Up" en "Page Down".

Jos_V

Raadgever
  • 220Posts
  • 1Oplossingen
  • 139Likes

Scrollen met het mouse wheel werkt bij mij nog wel overal, bij jou ook?  Inderdaad werken toetsen niet meer (w.o. PgUp/PgDown bij mij) en ook de spatiebalk voor pause/resume werkt niet meer (zie ook de andere reacties).

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 14585Posts
  • 1173Oplossingen
  • 4489Likes

@Jos_V Het klopt dat er geen sneltoetsen zijn op dit moment. We kijken of we deze functies op een of andere manier weer toe kunnen voegen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Update: 8 november 2022 Laatste versie 4.44.5618 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Na een wijziging in de tv gids, kan een programma weer direct bekeken worden. Spontaan ui...

Geplaatst in Ziggo Updates