1
Vraag
2
Reacties
Pe1edy

Level 5
  • 53Posts
  • 5Oplossingen
  • 11Likes

Welke apple tv ?

Hoi allemaal ik wil een apple tv aanschaffen om via de app store de ziggo GO app te installeren. Ik wordt gek van het aantal modellen. Welke moet ik hebben ?  Ik lees 4e generatie.  Ik zie echter model 2021 4k en daar staat weer  2e generatie bij.iemand ervaring en een tip welke ik moet kopen ?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Is dit bedoeld voor een extra TV thuis, of om mee te nemen op reis? Voor thuisgebruik met Ziggo als internet en TV provider een prima optie, voor de vakantie, heb je er niet veel aan.

 

Via Ziggo Go TV bied Ziggo nog geen UHD materiaal, dan is de 4k versie meer om klaar te zijn voor de toekomst en voor andere streamdiensten. 

 

Wat de generaties betreft kan ik niet veel zinnigs schrijven. Een snelle zoektocht laat zien dat Apple TV 4K de 2e generatie de meest recente is. Apple TV HD 4e generatie in 2015 geïntroduceerd is daarvan de meest recente versie. 

 

Welke de beste keuze is hangt echt af van je wens en budget. Voor het huidige Ziggo aanbod lijkt de 4K versie op dit moment overkill.

Bekijk in context

Pe1edy
Topicstarter
Level 5
  • 53Posts
  • 5Oplossingen
  • 11Likes

Mijn plannen zijn veranderd.  Ik wilde een apple Tv voor mijn Sony tv uit 2014 met een linux platform om videoland en de ziggo go app te gebruiken.  Na wat Googelen kwam ik de android Mi TV stick tegen en gekocht onder de €40. Wat een top ding ! Alles loopt zoals ik het wil. Een mooie voordelige upgrade voor een “ oude” tv. Geen 4 k maar full HD. !

Bekijk in context

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Prima keus.

Bekijk in context

9 Reacties 9
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Is dit bedoeld voor een extra TV thuis, of om mee te nemen op reis? Voor thuisgebruik met Ziggo als internet en TV provider een prima optie, voor de vakantie, heb je er niet veel aan.

 

Via Ziggo Go TV bied Ziggo nog geen UHD materiaal, dan is de 4k versie meer om klaar te zijn voor de toekomst en voor andere streamdiensten. 

 

Wat de generaties betreft kan ik niet veel zinnigs schrijven. Een snelle zoektocht laat zien dat Apple TV 4K de 2e generatie de meest recente is. Apple TV HD 4e generatie in 2015 geïntroduceerd is daarvan de meest recente versie. 

 

Welke de beste keuze is hangt echt af van je wens en budget. Voor het huidige Ziggo aanbod lijkt de 4K versie op dit moment overkill.

Pe1edy
Topicstarter
Level 5
  • 53Posts
  • 5Oplossingen
  • 11Likes

rowi. Het is bedoelt voor thuis gebruik op mijn ziggo netwerk

 

 De benamingen van de apple tv zijn voor mij verwarrend. Als de 4k 2e generatie zou werken neem ik die . Klaar voor de toekomst. Een 2021 model zou het dan toch moeten kunnen ?

wewanl

Level 16
  • 2305Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Ik zou de laatste 4K versie kopen. Heb je gelijk de fijne afstandsbediening.

Pe1edy
Topicstarter
Level 5
  • 53Posts
  • 5Oplossingen
  • 11Likes

Lijkt mij ook. Ik kijk nog even bij coolB ! Dank voor je reactie

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Er is geen reden dat de 4K 2e generatie niet zal werken. Zover ik me er in heb verdiept zou ik ook zeggen kies de meest recente uitvoering. 

 

Het is inderdaad verwarrend de benamingen.

Pe1edy
Topicstarter
Level 5
  • 53Posts
  • 5Oplossingen
  • 11Likes

Ik heb een HD tv. Kan je de 4k uitvoering hier wel op aansluiten ?

 Uiteraard heb ik dan geen 4 K.   Maar wel voorbereid op een modernere TV

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat mag bij mijn weten geen probleem zijn.

Pe1edy
Topicstarter
Level 5
  • 53Posts
  • 5Oplossingen
  • 11Likes

Mijn plannen zijn veranderd.  Ik wilde een apple Tv voor mijn Sony tv uit 2014 met een linux platform om videoland en de ziggo go app te gebruiken.  Na wat Googelen kwam ik de android Mi TV stick tegen en gekocht onder de €40. Wat een top ding ! Alles loopt zoals ik het wil. Een mooie voordelige upgrade voor een “ oude” tv. Geen 4 k maar full HD. !

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Prima keus.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic