1
Vraag
2
Reacties
Adeheer1

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Welke 32 inch smart tv is geschikt voor Ziggo go app

Goedendag, ik wil een 32" smart tv kopen met Android besturing zodat ik de Ziggo go app rechtstreeks via de app op de tv kan gebruiken. Ik ben nu echter al een tijd op zoek, maar ik kan geen enkele tv vinden die de Ziggo go app ondersteund, zelfs niet als het besturingsplatform android is. Kunnen jullie mij zeggen welke 32 inch TV met 100% zekerheid de Ziggo go app kan downloaden/installeren? Bij voorbaat dank! Met vriendelijke groet, Arnold

Oplossing
21 Reacties 21
Adeheer1
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ronihd wrote:

@Adeheer1

Ik heb recent een Philips oled met andriod en een Sony bravia 43 inch 4 k gekocht met android er op en op beide toestellen de app geïnstalleerd en die werken prima .

Overigens kijk ik via de Next decoder omdat ik dat een stuk beter vind werken , vooral het gebruikt en dus de navigatie via de AB

Op de app werkt het ook maar de navigatie werkt minder prettig met de AB van het toestel. 

Ronihd wrote:

@Adeheer1

Ik heb recent een Philips oled met andriod en een Sony bravia 43 inch 4 k gekocht met android er op en op beide toestellen de app geïnstalleerd en die werken prima .

Overigens kijk ik via de Next decoder omdat ik dat een stuk beter vind werken , vooral het gebruikt en dus de navigatie via de AB

Op de app werkt het ook maar de navigatie werkt minder prettig met de AB van het toestel. 

Via decoder is inderdaad de betere optie. Probleem is dat ik geen coax in de aanbouw heb (wel netwerk lan en wifi)

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6355Likes

Ik zou zeggen het is 'makkelijker' niet direct beter, het menu van Netflix is zover ik weet exact hetzelfde of je nu via een Mediabox zoals de Next kijkt of een app direct op een smart TV.

Ik heb de Next niet, op de TV ontvanger van mijn vorige provider was de Netflix app een ramp liep constant vast. Het navigeren was exact hetzelfde ik ervaar die beleving anders.

Wat televisies betreft de nieuwere Philips, Sony, Xiaomi en Sharp hebben Android TV (9)als operating systeem zie link deze zouden allemaal geschikt moeten zijn.

Wil je geen nieuwe TV kopen, en niet streamen vanaf een externe device zoals een smartphone of tablet, naar een Chromecast dan blijven de Nivdia shield, de AppleTV mediaspeler of de Firestick over, ik raad uiteraard wel een lan aansluiting aan!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic