1
Vraag
2
Reacties
Frank Molema

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Wel abonnement op ESPN, maar kanaal 1 en 4 werken niet in Ziggo GO

Goedemiddag,

 

Sinds enkele maanden ervaar ik een probleem met Ziggo GO. Dit geldt voor de app en via de browser. 

Ik heb een abonnement op ESPN, maar ESPN1 werkt niet via Ziggo GO (ik krijg de onterechte melding dat ik geen abonnement heb op ESPN). ESPN4 is zelfs volledig onvindbaar. ESPN2 en ESPN3 werken wel gewoon zoals het hoort. 

 

In een ander topic las ik dat je je favorietenlijst moet controleren. Ook volgens die lijst heb ik geen abonnement op ESPN1. Zie screenshot. 

 

Schermafbeelding 2023-08-09 om 14.13.21.png

Als ik via 'instellingen' naar 'profiel' ga, dan krijg ik de melding 'Profielen zijn niet beschikbaar bij je abonnement'. 

 

Wie heeft een tip? Dank alvast! 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8060Posts
  • 951Oplossingen
  • 3477Likes

Hi @Frank Molema, ik heb de situatie overgedragen gekregen van Danitsja. Er gaat, zoals in dit topic al is benoemd, iets mis met je abonnement. Je mist de zogenaamde "TV Standaard"-kanalen. Wellicht al heel lang, alleen kwam je er nu pas achter door de gekke situatie van ESPN(?) Wat het wel wat gekker maakt, is dat deze kanalen wel op je module te zien zijn. Zo op het eerste gezicht, zie ik dan ook geen bijzonderheden bij je abonnement en ga ik je situatie naar een specialist doorzetten. Als er nieuws is, laat ik het weten!

Bekijk in context

20 Reacties 20
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70502Posts
  • 4905Oplossingen
  • 19938Likes

Kun je de favorietenlijst leeg maken?

Frank Molema
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ik kan op 'wis favorietenlijst' klikken, en daarna vraagt-ie of ik zeker weet of ik terug wil gaan naar de standaardvolgorde. ESPN4 heb ik inmiddels teruggevonden. Maar Ziggo GO blijft denken dat ik geen abonnement heb op ESPN1. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70502Posts
  • 4905Oplossingen
  • 19938Likes

@Frank Molema Ik zou de standaardvolgorde eens uitproberen, meestal komen dan al je abonnement kanalen boven water.

Frank Molema
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Na het uitvoeren van de standaardvolgorde is dit wat-ie nu laat zien, helaas nog niet het gewenste effect. 

Scherm­afbeelding 2023-08-10 om 16.05.19.png

Bij 'beheer zenders' laat-ie dit zien:

Scherm­afbeelding 2023-08-10 om 16.07.09.png

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70502Posts
  • 4905Oplossingen
  • 19938Likes

OK duidelijk, het ziet er bij mij anders uit, ik kan ESPN1 bekijken en de rest niet, want ik heb er geen abonnement op.

 

Bert_0-1691677622802.png

 

Een Ziggo moderator komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

RoWi.

Level 20
  • 17418Posts
  • 739Oplossingen
  • 5787Likes

Ziggo heeft iets gedaan met de zendernummering, ESPN1  is nu via 18 en 421 te zien. Mogelijk dat deze bij @Frank Molema wel hoger in de lijst staat. Hoewel als ik via www.ziggogo.tv kijk staat deze er twee keer in tussen Discovery en sbs9 en op de gebruikelijke plek. 

 

Aangezien ESPN1 in het standaard pakket zit zou daar hoe dan ook geen melding van mogen komen wat betreft het wel of niet hebben van een abonnement.

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5009Posts
  • 590Oplossingen
  • 1947Likes

Goedemorgen @Frank Molema 

 

Uiteraard wil je ook ESPN1 kunnen ontvangen. Deze zit nu standaard op kanaal 18 als gratis zender. Als je kanaal 18 toevoegt aan je favorieten lijst, werkt de zender dan wel?

Frank Molema
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Helaas geeft ie ook daar aan dat ik er geen abonnement op heb: 

 

Scherm­afbeelding 2023-08-11 om 14.16.28.png

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5009Posts
  • 590Oplossingen
  • 1947Likes

Maar zo te zien geeft hij dat ook aan bij SBS9 en die zit in het basis pakket. Zou je alle zenders eens willen controleren bij elke zenders je deze melding nog meer krijgt? @Frank Molema 

Frank Molema
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ik krijg deze melding bij de volgende zenders: ESPN, SBS9, BBC First, 24Kitchen, Xite, History, ONS, RTL, Sat .1, BBC Entertainment en vervolgens nog een hele rits onbekende zenders. 

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 877Posts
  • 100Oplossingen
  • 532Likes

Hmmm, het lijkt alsof je het TV Standaard pakket mist, krijg je deze zenders wel te zien op de TV met de CI+ module? @Frank Molema 

Frank Molema
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

De volgende zenders heb ik niet op Ziggo GO, maar kan ik wel op tv met de CI+ module kijken

ESPN, SBS9, BBC First, 24Kitchen, Xite, History, ONS, RTL, Sat. 1., Arte, TVE, Mediaset Italia, RTV-7, TRT Turk, 2M, Njam, NPO2 Extra, NPO Politiek en Nieuws, Filmbox, Aljazeera English. 

RoWi.

Level 20
  • 17418Posts
  • 739Oplossingen
  • 5787Likes

Dan gaat er administratief iets mis met uw Mijn Ziggo/ Ziggo Go account.

 

De kanalen die het niet doen zijn precies de kanalen die niet beschikbaar zijn met het ongecodeerde Kabeltv pakket.

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 877Posts
  • 100Oplossingen
  • 532Likes

Ik heb een privé bericht naar je toegestuurd @Frank Molema 😊

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8060Posts
  • 951Oplossingen
  • 3477Likes

Hi @Frank Molema, ik heb de situatie overgedragen gekregen van Danitsja. Er gaat, zoals in dit topic al is benoemd, iets mis met je abonnement. Je mist de zogenaamde "TV Standaard"-kanalen. Wellicht al heel lang, alleen kwam je er nu pas achter door de gekke situatie van ESPN(?) Wat het wel wat gekker maakt, is dat deze kanalen wel op je module te zien zijn. Zo op het eerste gezicht, zie ik dan ook geen bijzonderheden bij je abonnement en ga ik je situatie naar een specialist doorzetten. Als er nieuws is, laat ik het weten!

Frank Molema
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Klopt. Ik ben er inderdaad achter gekomen door de situatie van ESPN. Die andere zenders kijk ik niet. Ik kwam er pas achter dat die zenders ook niet werken op de Ziggo GO App nadat ik ze ging controleren door een vraag van jullie. 
Dank voor je bericht, ik wacht het nieuws verder af. 

Frank Molema
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Goedemiddag,

 

We zijn inmiddels een maand verder. Kunnen jullie mij vertellen hoe de vlag er nu bij hangt? Dank alvast! 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8060Posts
  • 951Oplossingen
  • 3477Likes

Hi @Frank Molema,

 

De zakelijke afdeling heeft dit destijds doorgezet en dat zou toen vanaf daar een vervolg krijgen. Ik begrijp hieruit dat het niet werkt en je tevens hier niets over hebt gehoord in de tussentijd. Ik ga er opnieuw achteraan, sorry dat dit zo lang moet duren.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8060Posts
  • 951Oplossingen
  • 3477Likes

Hi @Frank Molema,

 

Wil je het nog eens proberen? (Log voor de zekerheid even uit en weer in als je automatisch bent ingelogd)

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic