Hoi,
Ik mis de weergave van het kanaalnummer bij het zappen naar een ander kanaal (knop links en rechts op afstandsbediening) in de Ziggo Go app voor Android TV.
Daarnaast mis ik de download functie van de andere Ziggo Go app voor Android. Bij een eventuele storing kun je dan alsnog offline een film kijken. Moet er geen restrictie zijn om het binnen een bepaalde tijd te zien.
I.v.m. copyright rechten mag dan alleen de interne opslag van Android gebruikt worden.
Kunnen jullie dit s.v.p. realiseren?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hey @Simon1979,
Thnx voor je feedback! Er is altijd ruimte voor verbetering natuurlijk. Wat er allemaal kan en mag durf ik je niet aan te geven.
Je suggesties geef ik in ieder geval door!
Dank je wel!
Misschien dat de kanaalnaam ook nog weergegeven kan worden naast het kanaalnummer? Nu zien we alleen maar zenderlogo's bij het zappen Bedankt!
Voeg ik er bij :-).
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.