1
Vraag
2
Reacties
eloieneamonn

Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Weer niet werkende App

Na laatste Ziggo Go  update 3 weken geleden 4 dagen onmogelijk in te loggen op tablet. Oudere versie gedownload en weer aan de praat gekregen. Nu helaas weer problemen. Alleen Ned 1/2/3. Alle andere zenders melding : abonnement nodig. Betaal 110€ voor mijn abonnement!! Dit nieuwe probleem op tablet en telefoon. Android 6 en android 9. Duurbetaalde abonnement is het zeker niet waard. Al jarenlang constant problemen. Blokkerig beeld, stilvallen, opnieuw moeten inloggen, helemaal niet meer werkend na update en nu nog maar 3 zenders. Ben er eigenlijk wel helemaal klaar mee.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
eloieneamonn
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Heb ik gedaan en wonder boven wonder werkt de app momenteel wel. Hoop dat alles een keer voor langere tijd functioneert. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
leonidkrassin

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sinds de update hebben

we ook op TV het probleem dat er na slaapstand steeds

moet worden ingelogd, beeld is vaak traag, tot de update was de mediabox, de Apple TV en de tv prima gepaird met de Philips afstandsbediening. Om zenders goed te benaderen hebben we nu weer de ziggo afstandsbediening nodig. Ook de

Apple TV ab is weer nodig want ziggo kanalen kijken kan alleen nog via de

Apple TV zonder steeds te moeten inloggen.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

hallo,

 

join de club.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Goedemorgen @eloieneamonn! Het klopt dat de oude appversie alleen nog maar NPO 1 t/m 3 weergeeft of een 'geen verbinding' melding laat zien omdat de oude app eruit gaat. Je dient daarom de nieuwe appversie te downloaden vanuit de Google Play Store voor jouw mobiele apparaten en daar gebruik van te maken. Ik ga ervan uit dat je nu probleemloos kunt inloggen in de nieuwe app. In het begin waren hier problemen mee op bepaalde toestellen met Android 6, maar dat is opgelost.

eloieneamonn
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Heb ik gedaan en wonder boven wonder werkt de app momenteel wel. Hoop dat alles een keer voor langere tijd functioneert. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic