Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
PtB
Level 2

Wat kan ik doen aan de melding '11818' op iPad 10 met Ziggo GO?

Ik krijg sinds enkele weken in de Ziggo Go app regelmatig tijdens het terugkijken van opgenomen programma’s ineens de melding ‘Niet beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld. -11819’. Het enige wat dan helpt is de app verwijderen en opnieuw aanzetten. Heel erg vervelend!

ik heb een iPad 10 met IOS 18.1.1. 

e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi all,

 

Ik heb zojuist in het [originele topic] gereageerd en uitvraag gedaan naar diverse informatie. Ik sluit dit topic om dubbele communicatie te voorkomen.

Bekijk in context

0 Kudos
5 Reacties 5
PaulRobert
Level 3

11819 ligt aan Ios Apple software zegt Ziggo

Karel.
Level 17

Je kan mogelijk dit topic https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Foutcode-11819-bij-terugkijken-van-programma-s-en-opnames-via... volgen en daar melden. En daarna hopen op een echte oplossing.

H.B.
Level 4

( 11819) Ook ik heb dezelfde problemen sinds de update 18.1.1. Ik heb contact gehad met Ziggo en met Apple. Beiden verwijzen naar elkaar!!! Daar heeft de klant van Ziggo en Apple natuurlijk helemaal niets aan!! Omdat ik niet verder kom bij beide organisaties heb ik mij aangemeld bij deze community. Bij Ziggo zeggen ze dat er helemaal geen klachten zijn en dat ik de eerste was!!! Dit ondanks dat ik al klachten had gezien via deze community.
Ik gebruik mijn iPad als tv. iPad: 12.9 Pro 128Gb. Maar nu krijg ik steeds de melding “ deze video kan niet worden afgespeeld- 11819” ik moet dan steeds de iPad helemaal uitschakelen om weer te kunnen kijken totdat weer de melding verschijnt. Terugkijken wordt hierdoor bijna onmogelijk omdat je steeds op zoek moet naar waar je bent gebleven en maar hopen dat je het einde kunt zien!

Misschien komt er toch een oplossing en zo niet dan kan de iPad voor mij in de prullenbak en heeft ook de ziggoapp geen toekomst meer!

Dat laatste is wel een beetje zwaar aangezet maar het is voor mij erg vervelend dat ik deze obstakel niet kan oplossen. Dit moet toch van Ziggo en Apple komen.

!

 

 

 

Henk35
Level 1

Heb zelfde probleem met nieuwe iPad Pro met iOS 18.1.1 Bij terugkijken steeds melding 11819, video kan niet worden afgespeeld.

Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi all,

 

Ik heb zojuist in het [originele topic] gereageerd en uitvraag gedaan naar diverse informatie. Ik sluit dit topic om dubbele communicatie te voorkomen.

0 Kudos