Vraag
Reacties
Aankondigingen
rick.mbrg
Level 1

Wat betekent "Deze video kan niet worden afgespeeld. 6008" in de Ziggo GO TV app?

Goedendag,

Na ruim een maand gewoon live tv hebben kunnen kijken via de ziggo-GO app krijgen we plots de melding "Deze video kan niet worden afgespeeld. 6008"

Deze melding krijgen we niet op de mobiele app of op de tablet. Enkel via de TV app. 

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen en weer gewoon live tv kan kijken zoals het hoort? 

0 Kudos
9 Reacties 9
Meldingen
Aan Uit
Steefb
Level 20
0 Kudos
rick.mbrg
Level 1
Topicstarter

Yep staat goed, zag deze inderdaad ook al voorbij komen. Handmatig, tijdzone, etc allemaal geprobeerd maar blijkt niet de oplossing te zijn ondanks dezelfde foutcode. 

0 Kudos
Roland
Community Moderator
Community Moderator

Hi @rick.mbrg

Allereerst welkom op de Ziggo community 🙂 

Zo te lezen gaat er het een en ander mis met de Ziggo Go TV app. Fijn dat de app het wel doet via mobiele apparaten. Nu moet het natuurlijk wel werken via andere apparaten en ik zou dan ook graag het volgende van je willen weten. 

- Krijg je deze foutmelding op elke zender
- Welk type en merk televisie gebruik je de app op
- Heb je de app al eens opnieuw geinstalleerd
- En gebruik jij je televisie bekabeld of draadloos?

Ik hoop snel van je te horen.

0 Kudos
rick.mbrg
Level 1
Topicstarter

Hoi Roland!

- Deze foutmelding krijg ik bij iedere zender, ook wanneer ik programma's terug wil kijken. 

- TV: SAMSUNG 55Q74D QLED 4K (2024)

- App heb ik inderdaad ook al opnieuw geïnstalleerd 

- Ik kijk televisie via de ziggo Go app, via internetkabel direct aangesloten op de ziggo modem. (Ook via WiFi doet deze het niet overigens)

0 Kudos
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Bedankt voor het testen @rick.mbrg! 🙂

Zou je de televisie eens helemaal terug willen zetten naar de fabrieksinstellingen? Ik ben erg benieuwd of het probleem daarna opgelost is of niet.

0 Kudos
rick.mbrg
Level 1
Topicstarter

Hé Marco! 

Toevallig gisteravond geprobeerd. De hele avond was het probleem opgelost en niets aan de hand. Alleen vannochtend weer geprobeerd, en kreeg opnieuw de melding te zien. 

Dat is dus niet de oplossing helaas. 

0 Kudos
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Zou je het volgende nog willen controleren @rick.mbrg:

- Zijn er updates aanwezig voor je televisie?
 - Maak je gebruik van een VPN?

0 Kudos
rick.mbrg
Level 1
Topicstarter

Hoi Marco,

- Net gecheckt, er zijn geen updates voor te televisie

Ik gebruik geen (betaalde) VPN zover ik weet. http://www.whatismyproxy.com/ geeft ook aan dat er niets actief is. 

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @rick.mbrg ,

Wat een lastige situatie. Ik heb het hier ook intern belegd, maar zijn er nog niet achter wat dit kan veroorzaken. Het is ook gek dat het dus tussendoor wel even werkte. De foutcode heeft te maken met rechten die hij niet (goed) kan ophalen. Is het mogelijk dat je de app niet (goed) afsluit? Mogelijk blijft de app dan op de achtergrond hangen en de eerstvolgende keer vinden deze problemen plaats.

Hoewel ik het eigenlijk niet verwacht en ook niet mag gebeuren: Wordt niet per ongeluk de mobiele app (Ziggo GO) geïnstalleerd in plaats van de TV App (Ziggo GO TV)?

0 Kudos