Vraag
Reacties
Oplossing
Raymond mazurel
Level 1

Warom kan ik wel inloggen op mijn ziggo maar niet op de ziggo go app

Ik heb wel een nieuwe mediabox xl         app geeft aan dat wachtwoord niet klopt   maar die klopt 100 %

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator

Hallo @Raymond mazurel

W hebben inderdaad de laatste tijd wat meer meldingen hierover voorbij zien komen. Bij veel klanten is dit gelukkig op te lossen door het wachtwoord van je MijnZiggo account eenmaal aan te passen. Zorg er daarna voor dat je binnen het uur niet opnieuw inlogt in zowel MijnZiggo en Ziggo GO. Na dit uur, zou je weer in Ziggo GO moeten kunnen inloggen .

Mocht je na dit uur nog steeds tegen ditzelfde probleem aanlopen, laat het mij dan weten.
Dan stuur ik je gegevens handmatig door naar de afdeling die hiermee bezig is.

Alvast bedankt voor je reactie! 
 

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Er lijkt een storing te zijn, gezien de verhoogde meldingen over hetzelfde op dit forum.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

0 Kudos
Meindert
Community Moderator
Community Moderator

Hallo @Raymond mazurel

W hebben inderdaad de laatste tijd wat meer meldingen hierover voorbij zien komen. Bij veel klanten is dit gelukkig op te lossen door het wachtwoord van je MijnZiggo account eenmaal aan te passen. Zorg er daarna voor dat je binnen het uur niet opnieuw inlogt in zowel MijnZiggo en Ziggo GO. Na dit uur, zou je weer in Ziggo GO moeten kunnen inloggen .

Mocht je na dit uur nog steeds tegen ditzelfde probleem aanlopen, laat het mij dan weten.
Dan stuur ik je gegevens handmatig door naar de afdeling die hiermee bezig is.

Alvast bedankt voor je reactie! 
 

0 Kudos