Ik heb wel een nieuwe mediabox xl app geeft aan dat wachtwoord niet klopt maar die klopt 100 %
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo @Raymond mazurel ,
W hebben inderdaad de laatste tijd wat meer meldingen hierover voorbij zien komen. Bij veel klanten is dit gelukkig op te lossen door het wachtwoord van je MijnZiggo account eenmaal aan te passen. Zorg er daarna voor dat je binnen het uur niet opnieuw inlogt in zowel MijnZiggo en Ziggo GO. Na dit uur, zou je weer in Ziggo GO moeten kunnen inloggen .
Mocht je na dit uur nog steeds tegen ditzelfde probleem aanlopen, laat het mij dan weten.
Dan stuur ik je gegevens handmatig door naar de afdeling die hiermee bezig is.
Alvast bedankt voor je reactie!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er lijkt een storing te zijn, gezien de verhoogde meldingen over hetzelfde op dit forum.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Hallo @Raymond mazurel ,
W hebben inderdaad de laatste tijd wat meer meldingen hierover voorbij zien komen. Bij veel klanten is dit gelukkig op te lossen door het wachtwoord van je MijnZiggo account eenmaal aan te passen. Zorg er daarna voor dat je binnen het uur niet opnieuw inlogt in zowel MijnZiggo en Ziggo GO. Na dit uur, zou je weer in Ziggo GO moeten kunnen inloggen .
Mocht je na dit uur nog steeds tegen ditzelfde probleem aanlopen, laat het mij dan weten.
Dan stuur ik je gegevens handmatig door naar de afdeling die hiermee bezig is.
Alvast bedankt voor je reactie!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.