1
Vraag
2
Reageer en help mee
Loos0425

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wachtwoord mijn ziggo vergeten. Wachtwoord herstel werkt niet.

Ik ben het wachtwoord van Mijn Ziggo en de Ziggo Go app vergeten. Als ik middels ziggo.nl/vergeten een nieuw wachtwoord aanmaak krijg ik de volgende melding:

De combinatie van klantnummer, postcode en huisnummer herkennen wij niet. Wil je het nog eens proberen. Lukt het niet neem dan contact met ons op.

Inloggen bij mijnziggo met zelfde mailadres met een opgevraagde code (en dus zonder wachtwoord) werkt wel. Echter ook binnen Mijn Ziggo kan ik het wachtwoord niet wijzigen zonder het oude in te voeren.

Wat te doen?

19 Reacties 19
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70507Posts
  • 4905Oplossingen
  • 19941Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 3316Posts
  • 271Oplossingen
  • 1239Likes

@Loos0425 welkom hier en goed dat je het even komt vragen. Een wachtwoord vergeten kan iedereen gebeuren!

Mijn advies is om het via een browser, middels bijvoorbeeld een laptop of pc, te doen. Pak dan deze link. Wis vooraf even je cache en cookies. Als je dit aanpast, kan je met 24 uur je Ziggo Go (browser en app) ook weer gebruiken met het nieuwe wachtoord.

Hoever kom je hiermee?

Loos0425
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Jacob,

Dank voor de suggestie. Ik heb de link geopend in de browser op een laptop. Vervolgens wachtwoord gewijzigd op zelfde laptop, maar blijf de melding houden:

Deze combinatie van klantnummer, postcode en huisnummer herkennen wij niet. Wil je het nog een proberen? Lukt dat niet, neem dan contact met ons op.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 3316Posts
  • 271Oplossingen
  • 1239Likes

@Loos0425 dankje voor het proberen. 

Het lijkt er haast op dat je een oud of foutief klantnummer gebruikt. Is er ooit sprake geweest van een ouder Ziggo account?

Kan je zoals @Bert al aangeeft de gevraagde gegevens aanvullen? Dan kan ik met je meekijken! 

Loos0425
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gegevens aangevuld. Wel een (gratis) nieuw modem gekregen in augustus. Wellicht zit hier het probleem.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 3316Posts
  • 271Oplossingen
  • 1239Likes

@Loos0425 dankje!

Wat gaat er nu gebeuren: je krijgt een e-mail op ******@gmail.com als dit e-mailadres bij jouw account hoort (klantnummer welke eindigd op *413)

Dit kan 15 minuten duren. Na het wijzigen kan het enkele uren duren voor je daarmee kan inloggen, lock het systeem daarom niet te snel als het nog niet lukt. Houd je ons op de hoogte?

En wederom, doe dit bij voorkeur middels een bekabelde verbinding op je browser (dus via een laptop of pc en wis vooraf wederom de cache/cookies).

Loos0425
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mail ontvangen en link op laptop geopend. Nieuw wachtwoord verzonnen maar opnieuw de melding over combinatie  van klantnummer, postcode etcetera.

Werkt helaas dus nog niet.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 3316Posts
  • 271Oplossingen
  • 1239Likes

@Loos0425 aan je inzet ligt het niet!

Het blijft frappant, we gaan er achter de schermen werk van maken. We vergeten het niet en polsen regelmatig de stand van zaken. Alvast dank voor je geduld!

Loos0425
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Jacob, hoe staat het er voor? Kan nog steeds geen wachtwoord wijzigen.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8060Posts
  • 951Oplossingen
  • 3477Likes

Hi @Loos0425 ,

Voor zover ik kan beoordelen is het issue waar jij tegenaan loopt opgelost. Er loopt alleen nog een issue waarbij je deze melding krijgt, zodra je je e-mailadres wil bevestigen. Dat is hier niet aan de orde toch? Ik wil dus toch even het hele proces met je opnieuw bij langs lopen. Overigens zie ik ook dat het wachtwoord deze week is gewijzigd, dus één van je pogingen is toch succesvol geweest.

Voor de zekerheid: Je hoeft niet daadwerkelijk je postcode & huisnummer in te vullen als je een poging doet, toch?

Loos0425
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Alex,

Ik kan nu inderdaad inloggen bij MijnZiggo. Echter deze inloggegevens werken niet bij de Ziggo Go-app.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8060Posts
  • 951Oplossingen
  • 3477Likes

Helder, dank voor je snelle reactie! Ik vermoed wederom de melding "Inloggen mislukt. Controleer je gebruikersnaam en wachtwoord"?

Ik heb helaas geen directe oplossing en laat het opnieuw onderzoeken, ik houd je op de hoogte.

Loos0425
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Alex, hoe staat het met mijn inlogprobleem bij Ziggo Go?

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 579Posts
  • 48Oplossingen
  • 265Likes

Helaas heb ik nog geen update voor je @Loos0425 . Maar er wordt hard gewerkt achter de schermen. We houden je op de hoogte!

Loos0425
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Renatie,

Is er al een update? We zijn bijna weer een week verder. Ik kan nog steeds niet inloggen  in de ziggo go app

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 3316Posts
  • 271Oplossingen
  • 1239Likes

@Loos0425 helaas, ik had je graag goed nieuws gebracht meer het lijkt nog te spelen. Er wordt hard gewerkt om te kijken hoe dit structureel verholpen kan worden.

Even voor de beeldvorming, dit ervaar je zowel op de App als browser en dan op elk apparaat? 

Loos0425
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja, zowel in app als browser op elk apparaat

Loos0425
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste mensen, wat is de status? Kan iemand mij uitleggen waarom een inlogprobleem zo lang moet duren? Melding staat inmiddels 3 weken open.

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 878Posts
  • 100Oplossingen
  • 532Likes

Helaas nog geen update @Loos0425  😣... We zijn dit probleem nog steeds aan het onderzoeken. Mijn oprechte excuses hiervoor. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic