1
Vraag
2
Reageer en help mee
KKZ_KKB

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wachtwoord correct maar kan niet inloggen

Ik heb al weken het probleem dat ik neit kan inloggen op Ziggo Go in de browser. Ik krijg constant de melding dat het wachtwoord niet klopt terwijl dat wel klopt want in kan gewoon inloggen in mijn ziggo zoals je kutn zien.

Graag hulp want ik wordt hier tureluur van en ik betaal gewoon voor deze service zonder dat ik het kan gebruiken.

 

 

Uitgelicht
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Reacties
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Goedemorgen @KKZ_KKB! Sorry voor de ietwat late reactie en ook voor de problemen die je ervaart met Ziggo GO in je webbrowser. Het lijkt me uitermate frustrerend als je er al weken geen gebruik van kunt maken via je browser ondanks dat het wachtwoord dat je invult bij het inloggen correct is.

Zoals @Bert al aangaf zien we de afgelopen periode meerdere meldingen hierover binnenkomen. Kun je aangeven welke precieze (fout)melding (kopieer en plak deze) je te zien krijgt bij het inloggen in de browser? Probeer voor de zekerheid ook nogmaals je wachtwoord te wijzigen en log vervolgens pas na een uur opnieuw in. Mogelijk lost dat het probleem definitief op.

We horen hoe dan ook graag van je! 

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Er lijkt een storing te zijn.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

KKZ_KKB
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Lijkt me niet want ik kan wel inloggen op de app. Lijkt me ook vrij vreemd dat een storing al weken duurt. Bijna een maand inmiddels. Al dan niet langer.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Er is een storing met de verbindingen tussen het abonnement en Ziggo Go app en TV.

KKZ_KKB
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wekenlang?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Al weken lang lijkt dit aan de gang te zijn voor een kleine groep klanten, als ik de meldingen hier op het forum zo zie.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Goedemorgen @KKZ_KKB! Sorry voor de ietwat late reactie en ook voor de problemen die je ervaart met Ziggo GO in je webbrowser. Het lijkt me uitermate frustrerend als je er al weken geen gebruik van kunt maken via je browser ondanks dat het wachtwoord dat je invult bij het inloggen correct is.

Zoals @Bert al aangaf zien we de afgelopen periode meerdere meldingen hierover binnenkomen. Kun je aangeven welke precieze (fout)melding (kopieer en plak deze) je te zien krijgt bij het inloggen in de browser? Probeer voor de zekerheid ook nogmaals je wachtwoord te wijzigen en log vervolgens pas na een uur opnieuw in. Mogelijk lost dat het probleem definitief op.

We horen hoe dan ook graag van je! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic