1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
PG56

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Wachtwoord ZiggoGo. Voor app nog altijd de oude.

Hallo,
Heb het wachtwoord van mijn Ziggo account (dus niet het mailaccount) gewijzigd maar in de Ziggo-go app werkt dat niet, ik moet hier het oude wachtwoord gebruiken.

Hoe kan ik ook voor de app het nieuwe wachtwoord laten gelden?

Alvast bedankt voor de reacties.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
PG56
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Heb het probleem gevonden. Mijn wachtwoord was meer dan 20 tekens, daar kan de tv app kennelijk niet mee overweg.

Dank voor de reacties.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78787Posts
  • 5323Oplossingen
  • 23531Likes

Soms duurt het tot een uur voordat alles doorgerold is in de achterliggende servers.

PG56
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Het wijzigen van het wachtwoord is al weken geleden.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78787Posts
  • 5323Oplossingen
  • 23531Likes

Dus het wachtwoord voor Mijn Ziggo is anders dan voor de Ziggo Go app?

PG56
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ja, klopt.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78787Posts
  • 5323Oplossingen
  • 23531Likes

Gebruik je wel dezelfde gebruikersnaam? b.v hetzelfde emailadres?

 

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4648Posts
  • 390Oplossingen
  • 1896Likes

@PG56 goed dat je het vraagt en welkom hier; leuk dat je de COmmunity komt bezoeken!

Voor de ultieme beeldvorming: je Mijn Ziggo en Ziggo Go gebruikersnaam en wachtwoord zijn hetzelfde. Kan je wel via de browser inloggen op Mijn Ziggo en de Ziggo Go variant? 

Wis anders van je browsers de cache en cookies, wijzig het wachtwoord van je Mijn Ziggo via de browser (niet via de App), wacht enkele uren doe dan aub voor je Ziggo Go nog een poging. 

Hoe gaat het dan?

PG56
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ga ik proberen.

PG56
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Heb het probleem gevonden. Mijn wachtwoord was meer dan 20 tekens, daar kan de tv app kennelijk niet mee overweg.

Dank voor de reacties.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 6170Posts
  • 730Oplossingen
  • 2634Likes

Hartstikke fijn dat het is opgelost @PG56 

Je hebt je oplossing zelf al gemarkeerd als dé oplossing, super 🙂

Dan gaan we dit topic sluiten.