Hallo,
Heb het wachtwoord van mijn Ziggo account (dus niet het mailaccount) gewijzigd maar in de Ziggo-go app werkt dat niet, ik moet hier het oude wachtwoord gebruiken.
Hoe kan ik ook voor de app het nieuwe wachtwoord laten gelden?
Alvast bedankt voor de reacties.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb het probleem gevonden. Mijn wachtwoord was meer dan 20 tekens, daar kan de tv app kennelijk niet mee overweg.
Dank voor de reacties.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Soms duurt het tot een uur voordat alles doorgerold is in de achterliggende servers.
Het wijzigen van het wachtwoord is al weken geleden.
Dus het wachtwoord voor Mijn Ziggo is anders dan voor de Ziggo Go app?
Ja, klopt.
Gebruik je wel dezelfde gebruikersnaam? b.v hetzelfde emailadres?
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
@PG56 goed dat je het vraagt en welkom hier; leuk dat je de COmmunity komt bezoeken!
Voor de ultieme beeldvorming: je Mijn Ziggo en Ziggo Go gebruikersnaam en wachtwoord zijn hetzelfde. Kan je wel via de browser inloggen op Mijn Ziggo en de Ziggo Go variant?
Wis anders van je browsers de cache en cookies, wijzig het wachtwoord van je Mijn Ziggo via de browser (niet via de App), wacht enkele uren doe dan aub voor je Ziggo Go nog een poging.
Hoe gaat het dan?
Ga ik proberen.
Heb het probleem gevonden. Mijn wachtwoord was meer dan 20 tekens, daar kan de tv app kennelijk niet mee overweg.
Dank voor de reacties.
Hartstikke fijn dat het is opgelost @PG56
Je hebt je oplossing zelf al gemarkeerd als dé oplossing, super 🙂
Dan gaan we dit topic sluiten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.