1
Vraag
2
Reacties
hskooi

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom werkt de Ziggo GO TV App niet via KPN netwerk?

Ik heb ziggo TV  maar kan met mijn smart tv  geen tv kijken met Ziggo Go TV als ik de app wil gebruiken krijg Ik de melding dat het alleen  kan met het ziggo netwerk. Waarom kan ik op mijn computer wel inloggen op ziggo go en op mijn smart tv niet. Ik zit nl op het netwerk van KPN.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Karel.

Level 16
  • 2024Posts
  • 247Oplossingen
  • 1382Likes

@hskooi  schreef:

Maar ik heb een abonnement waarom kan ik dan niet gewoon inloggen

Je kan op verschillende manieren de ZiggoGO apps/website gebruiken. Voor de gebruiker lijkt het hetzelfde maar zijn toch anders in mogelijkheden.

De ZiggoGOTV app die je gebruikt op de smart tv werkt alleen op een Ziggo internet verbinding. Dus niet op een KPN internet aansluiting zoals @Steefb al in zijn reactie opmerkte.

https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-go/ziggo-go-tweede-tv

• ZiggoGOTV app installeerbaar op SmartTV,GoogleTV, AndroidTV, AppleTV, Amazon stick is een zelfstandige applicatie.
  • ZiggoGO app installeerbaar op een smartphone/tablet, kan eventueel streamen naar een Chromecast, GoogleTV. Zorg er dan wel voor dat ZiggoGOTV app daar dan niet op geïnstalleerd is.
  • Ziggogo.tv website werkt op een computer/laptop, is eventueel met HDMI kabel aan de TV aan te sluiten om die als monitor te gebruiken.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 16251Posts
  • 3029Oplossingen
  • 7581Likes

Tweede tv en Ziggo GO: zo kijk je tv

Ziggo GO op je tweede tv werkt alleen met je internetverbinding van Ziggo.

Veelgestelde vragen

Waarom kan ik mijn Apple TV, Android TV of Amazon Fire Stick ontvanger niet meenemen buitenshuis en op vakantie in de EU?

Het gebruik van de boxjes aan je tv-toestel en apps op smart-tv’s vallen niet onder de 'Content Portabiliteit wetgeving' van onlinediensten en is daarom geen open internetdienst. Wij moeten ons daarom houden aan de gemaakte afspraken met de contentpartijen. De Apple TV, Android TV, Amazon Fire TV app van Ziggo is een ‘in huis oplossing’ voor een tweede en derde tv in huis. Het is een vervanger van een extra tv-ontvanger en we bieden, zoals afgesproken met contentpartijen, alleen aan via ons eigen netwerk. Om deze Ziggo GO app te kunnen gebruiken heb je dus ook een internetverbinding van Ziggo nodig.

hskooi
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Steefb

Level 20
  • 16251Posts
  • 3029Oplossingen
  • 7581Likes

@hskooi  schreef:

Om deze Ziggo GO app te kunnen gebruiken heb je dus ook een internetverbinding van Ziggo nodig.

Karel.

Level 16
  • 2024Posts
  • 247Oplossingen
  • 1382Likes

@hskooi  schreef:

Je kan op verschillende manieren de ZiggoGO apps/website gebruiken. Voor de gebruiker lijkt het hetzelfde maar zijn toch anders in mogelijkheden.

De ZiggoGOTV app die je gebruikt op de smart tv werkt alleen op een Ziggo internet verbinding. Dus niet op een KPN internet aansluiting zoals @Steefb al in zijn reactie opmerkte.

https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-go/ziggo-go-tweede-tv

• ZiggoGOTV app installeerbaar op SmartTV,GoogleTV, AndroidTV, AppleTV, Amazon stick is een zelfstandige applicatie.
  • ZiggoGO app installeerbaar op een smartphone/tablet, kan eventueel streamen naar een Chromecast, GoogleTV. Zorg er dan wel voor dat ZiggoGOTV app daar dan niet op geïnstalleerd is.
  • Ziggogo.tv website werkt op een computer/laptop, is eventueel met HDMI kabel aan de TV aan te sluiten om die als monitor te gebruiken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic