Bij inloggen de volgende foutmelding: "Ziggo Go doet het niet of niet goed omdat de app geen verbinding met ons kan maken." Heeft op HP laptop altijd gefunctioneerd en sinds een poosje opeens niet meer. Ziggo Go werkt nog wel op telefoon en andere laptop dus geen storing. Helpdesk gebeld maar geen oplossing gevonden. Meerdere webbrowsers geprobeerd.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Kun je een privé-/incognitovenster in de browser proberen? Dit om een probleem met een plugin/extensie of cookies uit te sluiten.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kun je een privé-/incognitovenster in de browser proberen? Dit om een probleem met een plugin/extensie of cookies uit te sluiten.
Dank je wel voor de reactie!
Incognitovenster in chrome lukt het inloggen inderdaad wel. Is het mogelijk plugin/extensie of cookies probleem op te lossen of is het beter gewoon incognito te kijken?
In dit geval kun je eerst kijken of verwijderen van cookies voor ziggogo.tv effect heeft, deze oorzaak is het meest waarschijnlijk.
Sinds vrijdag 28 juni heb ik weer Ziggo,alles werkt op tv maar op de ziggogo app op de telefoon krijg ik alleen maar ziggo sport. Heb alles al geprobeerd, caches,cookies alles verwijderd. Constant app verwijderd,telefoon opnieuw opstarten maar niks helpt.
Heb ww en inlognaam ook al veranderd.
Krijg altijd te zien dat het profiel niet beschikbaar is bij mijn abonnement.
Weet iemand wat ik nog meer kan proberen?
@TheavV Het lijkt erop dat je inlogt met je oude Mijn Ziggo-account of het nieuwe account nog niet (correct) aan jouw nieuwe contract/abonnement is gekoppeld. Wat zie je als inlogt op Mijn Ziggo?
Mijn inloggegevens kloppen. Heb al contact gehad met een medewerker van Ziggo. Is een intern probleem.
Hallo Marco: Bij inloggen de volgende foutmelding: "Ziggo Go doet het niet of niet goed omdat de app geen verbinding met ons kan maken." Heeft tot voor kort tot begin augustus 2024 op een Asus laptop altijd gefunctioneerd en sindsdien opeens niet meer. Het beeld en geluid wordt heel langzaam binnen gehaald en speelt dan hotend en stotend af. Sessies van bijv. 3 seconden worden dan maximaal getoond. Ziggo Go werkt nog wel op onze telefoons en Android TV. Op een andere HP laptop een soortgelijke storing. Helpdesk gebeld maar geen oplossing aangeboden. Meldt je maar aan bij de community. Ook meerdere webbrowsers geprobeerd. Incognito van chrome biedt geen solaas. Ap meerder malen verwijderd. Geen echte oplossing. Wie moet nu wat doen? Waar zit het probleem nu? Op welke wijze lost Ziggo dit zo spoedig mogelijk op.
@RobertoC Maak je op de laptops gebruik van zelf geïnstalleerde antivirus- of firewall-software of een VPN? Zo ja, kun je deze uitschakelen en het opnieuw proberen? Wat bedoel je trouwens met "Ap meerder malen verwijderd."?
Ik gebruik al enkele jaren een versie van CCleaner. Antivirus is van Bitdefender. De firewal is van windows. Geen VPN in gebruik. Met Äp merdere maken verwijderd bedoel ik de ziggogo snelkoppeling. Deze wordt in windows al App gezien.
Kun je Bitdefender tijdelijk uitschakelen? Als je Windows 10/11 gebruikt, dan is al een ingebouwde antivirus (Windows Security) aanwezig die het dan van Bitdefender overneemt.
De snelkoppeling waar je op doelt is vermoedelijk de 'Progressive Web App' van Ziggo GO in Chrome? Wat zie je als Ziggo GO via www.ziggogo.tv gebruikt?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.