Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
Anjo522
Level 2

Waarom werkt Ziggo GO niet op mijn HP laptop Windows 10?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
RHZ81
Level 3

Probeer het eens in een privé venster binnen edge.

Je kunt een InPrivate-venster op verschillende manieren openen:

• Klik met de rechtermuisknop op het Microsoft Edge-logo op de taakbalk en selecteer Nieuw InPrivate-venster.
  • Klik in Microsoft Edge met de rechtermuisknop op een koppeling en selecteer Koppeling openen in InPrivate-venster.
  • Selecteer in Microsoft Edge de optie instellingen en meer > Nieuw InPrivate-venster.

Bekijk in context

Anjo522
Level 2
Topicstarter

Beste RHZ81, bedankt voor de informatie! Tis gelukt om er in te komen via Nieuw InPrivate-venster! 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Welke browser gebruik je?

0 Kudos
Anjo522
Level 2
Topicstarter

Hoi Bert, ik gebruik de browser Microsoft Edge op mijn HP laptop.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Wat gebeurt er precies?

0 Kudos
Anjo522
Level 2
Topicstarter

Hoi Bert, er gebeurt helemaal niets.....ik kom via de app of browser in Ziggo Go, maar als ik een zender aanklik krijg ik de mededeling : Niet beschikbaar Deze video kan niet worden afgespeeld.  4012

0 Kudos
RHZ81
Level 3

Probeer het eens in een privé venster binnen edge.

Je kunt een InPrivate-venster op verschillende manieren openen:

• Klik met de rechtermuisknop op het Microsoft Edge-logo op de taakbalk en selecteer Nieuw InPrivate-venster.
  • Klik in Microsoft Edge met de rechtermuisknop op een koppeling en selecteer Koppeling openen in InPrivate-venster.
  • Selecteer in Microsoft Edge de optie instellingen en meer > Nieuw InPrivate-venster.
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Ai 4012, geen idee, er waren meer van die meldingen, maar er komt nog geen enkele oplossing naar boven.

0 Kudos
Anjo522
Level 2
Topicstarter

Beste RHZ81, bedankt voor de informatie! Tis gelukt om er in te komen via Nieuw InPrivate-venster!