Goedeavond heb een Android radio geinstaleerd en wilde voor zoontje ziggo go erop zetten . Dat werkt allemaal maar als ik dan tv wil kijken krijg ik melding niet beschikbaar video kan niet worden afgespeeld 6006
Is gearelec 9007, Android 13
Dit was antwoord van ziggo
Goedemiddag, welkom op messenger! Ik kan me voorstellen dat je graag de Ziggo Go op zo'n device wilt gebruiken. Wanneer er een VPN constructie actief is op zo'n apparaat, dan werkt de Ziggo Go vaak niet meer. Omdat wij niet overal een handleiding van hebben, hebben we voor dergelijke specifieke vragen de Community om daar de antwoorden te vinden. https://community.ziggo.nl/
Excuses dat wij niet voor ieder apparaat direct een antwoord kunnen geven, maar nog wel een hele fijne dag toegewenst! 🙂
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat lijkt een android auto versie. Daarop zijn maar een zeer beperkt aantal apps op installeerbaar. Video apps zijn daarop meestal uitgesloten omdat rijdend video kijken niet bepaald aanbevolen is als je op het verkeer moet letten. Android auto is meer geschikt voor navigatie, radio en audio apps.
Voor die prijs had je beter een Chromecast googleTV aan kunnen schaffen, moet je dan natuurlijk wel op een TV aansluiten. De HD versie is voor ongeveer €40,- verkrijgbaar en de 4K versie voor ongeveer €65,-. Zie bijvoorbeeld https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_google-chromecast-hd-met-google-tv-1736543.html
Let wel de ZiggoGOTV app voor GoogleTV of AndroidTV werkt alleen als je gebruikt maakt van een Ziggo Internet aansluiting. De ZiggoGO app voor smartphone en tablet werken ook op niet Ziggo internet aansluitingen maar dan moet je de video casten naar een TV of chromecast als je het op een groot scherm wilt zien.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De afbeelding zegt Android 12 u schrijft Android 13, maar is het gewoon Android of Android auto? Hoe wordt er een internet verbinding gemaakt?
Welke chipset zit er in?
Dat lijkt een android auto versie. Daarop zijn maar een zeer beperkt aantal apps op installeerbaar. Video apps zijn daarop meestal uitgesloten omdat rijdend video kijken niet bepaald aanbevolen is als je op het verkeer moet letten. Android auto is meer geschikt voor navigatie, radio en audio apps.
Voor die prijs had je beter een Chromecast googleTV aan kunnen schaffen, moet je dan natuurlijk wel op een TV aansluiten. De HD versie is voor ongeveer €40,- verkrijgbaar en de 4K versie voor ongeveer €65,-. Zie bijvoorbeeld https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_google-chromecast-hd-met-google-tv-1736543.html
Let wel de ZiggoGOTV app voor GoogleTV of AndroidTV werkt alleen als je gebruikt maakt van een Ziggo Internet aansluiting. De ZiggoGO app voor smartphone en tablet werken ook op niet Ziggo internet aansluitingen maar dan moet je de video casten naar een TV of chromecast als je het op een groot scherm wilt zien.
Ziggo GO: Code 6006
Ik heb sinds kort ook steeds een foutmelding (kan video niet afspelen, foutcode 6006) op de Ziggo GO app (via de tablet). Niets veranderd op de tablet, VPN staat niet aan. De app ook al verwijderd en er weer opnieuw op gezet (helpt niet).
Iemand een oplossing?
Hallo @m.roos23 , welkom op onze Community. Fijn om te lezen dat je onze Community hebt gevonden wanneer je tegen dit probleem aanloopt en de foutcode 6006 te zien krijgt.
Ik ben erg benieuwd of je dit probleem ook ervaart op een ander apparaat en of je via www.ziggogo.tv in een browser wel zonder problemen kunt kijken. Wil je deze twee dingen eens testen?
Wanneer het op een ander apparaat en via een browser je wel lukt om online televisie te kijken, dan ben ik erg benieuwd op welk besturingssysteem je tablet draait. Graag horen we van je.
Via mijn mobiele telefoon (Android) werkt de Ziggo GO app wel. Echter, via de link online tv kijken op de tablet met InternetExplorer en Chrome krijg ik een foutmelding (als ik een programma terug wil zien, van gister bijvoorbeeld); Niet af te spelen. Het afspelen via deze browser wordt niet ondersteund. De tablet draait ook op Android (versie 14). Probleem helaas niet opgelost.
Hi @m.roos23 - Om wat voor type & model tablet gaat het? Als ik het goed begrijp krijg je 6006 wel daadwerkelijk in de Ziggo GO app (Niet in de browsers)? Werkt zowel Live TV als terugkijken niet en krijg je bij beide dezelfde melding? En tot slot; via je telefoon werkt het wel geef je aan; heb je dit via wifi of via 5G getest? Op die manier kunnen we nog je wifi uitsluiten.
Dag,
Ik gebruik een Galaxy Tab A8. Klopt, in de Ziggo GO app krijg ik foutmelding 6006.
Via Live TV krijg ik deze melding niet, maar krijg ik de melding 'Niet af te spelen.' Zowel bij Live TV als terugkijken krijg ik deze melding.
Via de telefoon werkt het zowel via WiFi als 5G wel.
Raar, want vorige week had ik helemaal geen problemen met de Ziggo GO app.
Ben benieuwd of je een oplossing hebt.
@m.roos23 dit topic gaat over een autoradio met Android,
om de community overzichtelijk te houden kun je het beste een eigen topic aanmaken
@anoniemforum schreef:@m.roos23 dit topic gaat over een autoradio met Android,
om de community overzichtelijk te houden kun je het beste een eigen topic aanmaken
Dan had de eerste moderator die reageerde dit meteen moeten afsplitsen!!
En over foutmelding 6006 😉
@m.roos23 schreef:Dag,
Ik gebruik een Galaxy Tab A8. Klopt, in de Ziggo GO app krijg ik foutmelding 6006.
Via Live TV krijg ik deze melding niet, maar krijg ik de melding 'Niet af te spelen.' Zowel bij Live TV als terugkijken krijg ik deze melding.
Via de telefoon werkt het zowel via WiFi als 5G wel.
Raar, want vorige week had ik helemaal geen problemen met de Ziggo GO app.
Ben benieuwd of je een oplossing hebt.
De A8 heeft toch ook nog niet zo heel lang android 14 en welke android versie heeft de smartfoon en welk merk/model gaat het om?
welke ziggo Go versie is op de tablet geinstalleerd en welke op de smartfoon?
Dag,
Bedankt voor het meedenken.
Klopt, de A8 heeft sinds eind maart Android 14. In april nog zonder problemen kunnen (terug)kijken via de Ziggo GO app.
Op de tablet zit versie 5.09.8952 (update 26 april jl).
Ik heb een Samsung Galaxy A4 en daar zit al een paar jaar de Ziggo GO app op zonder problemen. Geen idee welke versie. Daar zit nog Android 11 op.
Kan het door de Android versie komen dat het wel op 11 (telefoon) werkt en niet op 14 (tablet)?
@m.roos23 het kan inderdaad een wisselwerking betreffen dus de Android versie en de app versie.
Er komen als ik goed lees twee verschillende meldingen in beeld maar het resultaat is hetzelfde er kan niet live worden gekeken en niet via Replay.
Eerder is door gevraagd om de website te proberen dat gaf zo lees ik ook een probleem.
Zowel in de Internet Explorer als in Chrome dat is heel vreemd. Dat kan aan de browserversie liggen.
Internet Explorer van Microsoft wordt niet meer ondersteund
en de Internet Explorer in de Google playstore wordt waarschijnlijk door Ziggo go niet ondersteund
Dank weer voor het meedenken.
Sinds een aantal dagen kan ik "opeens" weer zonder problemen tv kijken en terugkijken via de Ziggo GO app.
Geen idee waardoor het nu "opeens" wel weer werkt. Ik heb in ieder geval niets gedaan. Is dus nu, gelukkig, opgelost!
Dank voor het meedenken. Ook via Chrome werkte het eerder niet helaas 😞
Echter, sinds een aantal dagen kan ik "opeens" weer zonder problemen tv kijken en terugkijken via de Ziggo GO app.
Geen idee waardoor het nu "opeens" wel weer werkt. Ik heb in ieder geval niets gedaan. Is dus nu, gelukkig, opgelost!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.