De Ziggo go app stopt gelijk weer nadat hij is opgestart. Dit gebeurd sinds ik de laatste update heb uitgevoerd. De Ipad werkt onder IOS 12.5.7
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Waarschijnlijk gaat het om een oudere iPad? iOS 12 is namelijk verouderd, iOS 17 is de huidige versie. In dit topic ervaart een andere gebruiker hetzelfde probleem met iOS 12.5.7, het probleem is in onderzoek door Ziggo.
Klopt ik heb op mijn iPhone 5S Ziggo Sport App gedownload en doet het daar ook niet op met IOS 12.7.1
Actuele iPadOS en IOS is 15 tot 17.6.1
Neem aan dat Ziggo dit oplost. Anders hadden ze mij deze update niet moeten geven. Hiervoor werkte de app nog prima.
Zover ik begrepen heb wordt de ZiggoGO app geschreven in Flutter ontwikkel omgeving. Daarmee kan je snel (quick & dirty) een applicatie bouwen voor meerdere platformen, besturingssystemen en versies daarvan. Eind vorig jaar had Flutter versie 3.15/3.16 een probleem met _availability_version_check afvraag die niet beschikbaar zijn in iOS 11 en 12. Wat resulteerde in crashes in o.a. iOS 12.5.7
Als dus de huidige ZiggoGO in een verouderde Flutter omgeving wordt geschreven kan dat dus de oorzaak zijn.
De Ziggo Go app werkt inmiddels weer op de Ipad. weet niet of Ziggo iets heeft aangepast of dat het een tijdelijk probleem was.
Wat fijn om te lezen dat het weer werkt @jhbolks! 🙂
Het is helaas lastig om te bepalen of dit een tijdelijk probleem was, of dat het probleem is verholpen door een update. Het belangrijkste is natuurlijk dat je weer toegang tot Ziggo Go hebt! 🙂
Helaas, na een paar dagen te hebben gewerkt, sluit de Ziggo go app enkele seconden na te zijn opgestart vanzelf weer. Vreemd dat het een tijdje weer heeft gewerkt maar nu weer niet. Kan Ziggo hier wat aan doen voor de oudere IOS versies.
Hi @jhbolks,
Kun je voor de zekerheid controleren of je de meest recente update van Ziggo GO hebt? Met versie 5.12 lijken de (directe) crashes te zijn opgelost. In sommige gevallen is het nog wel nodig om ook even de iPad te herstarten (i.v.m. eventuele cache).
Heb inderdaad de versie 5.12. iPad werkt met IOS 12.
Helder! En je ervaart ook nu nog steeds deze crashes? Mogelijk is de update namelijk tussen je berichten door geweest. Om welk type/model iPad gaat het?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.