Hallo ik kan geen gebruik maken van ziggo go app op iPad en iPhone op de laptop met Android doet hij wel ik krijg dan een melding van Helaas volgens afspraak met de content aanbieder kan je deze video niet kijken vanaf deze locatie en of dit netwerk Dit soort afspraken verschilt per zender
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Die melding kan komen bij gebruik van een VPN dienst of icloud+ privedoorgifte.
Ik heb op mijn iPhone en iPad iCloud+ en privédoorgifte aan staan en kan probleemloos van de ZiggoGo app gebruik maken.
@TV2 schreef:
Ik heb op mijn iPhone en iPad iCloud+ en privédoorgifte aan staan en kan probleemloos van de ZiggoGo app gebruik maken.
Het IP-adres waarop jij online bent is blijkbaar dan nog niet op de blacklist geplaatst bij Ziggo.
@tobiastheebe
Oeps ik kom dus nog aan de beurt. Dan weet ik in ieder geval wat ik uit moet zetten als het zover is en ik van de app gebruik wil blijven maken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.