Wat doe ik fout? Wat snap ik niet? Ziggo Go…. Ff pauze of 5 keer 10 seconden terug en ik zit in een heel ander programma!Wat doe ik fout? Wat snap ik niet? Ziggo Go…. Ff pauze of 5 keer 10 seconden terug en ik zit in een heel ander programma!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welk ander programma is dat wel op dezelfde zender maar wat eerder is uitgezonden. Wat zet je op pauze een programma wat op dat moment wordt uitgezonden of kijk je iets terug?
Goedemorgen @Daphy, uiteraard moeten al je diensten wel naar behoren werken.
Ik heb een test uitgevoerd, en blijf in hetzelfde programma als ik terugspoel. Mogelijk heb je dit net gedaan op een punt dat een nieuw programma is begonnen, en je door het terugspoelen in het programma daarvoor terecht bent gekomen.
Mocht je toch problemen blijven houden, dan hoor ik graag van je om welk programma het gaat. Ik zie dat @RoWi je ook goede vragen heeft gesteld.
Zou je eens een andere browser willen proberen @Daphy? Bijvoorbeeld Google Chrome of Microsoft Edge.
Gebruik je Ziggo Go ook op mobiele apparaten? Zo ja, werkt het daar wel goed?
Ik zal vanavond eens testen, al ben ik geen fan die 2 browsers. Nee ik gebruik Ziggo Go niet op andere devices.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.