Goedendag,
Ik merk dat er steeds minder programa's teruggekeken kunnen en/of vanaf het begin te bekijken.
Is dit een voorbode om straks een duurder abonnement te nemen?
Hallo @Retep70 , fijn om te lezen dat je zoveel reacties hebt gekregen in je topic. Ik zie een aantal goede vragen over je type abonnement. Hoeveel je kunt terugkijken, is namelijk afhankelijk per type abonnement. Kun je hier een reactie op geven?
Bij TV Start kun je bij de meeste programma`s tot 2 dagen terugkijken. Bij onze andere digitale televisie abonnementen kun je bij de meeste programma`s tot 7 dagen na de uitzending gratis terugkijken. Alle programma's met het Replay TV-icoontje kun je opnieuw bekijken. Ook als iets nog niet is afgelopen kun je al direct beginnen bij het begin. Alle informatie hierover kun je terugvinden op: https://www.ziggo.nl/televisie/terugkijken
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
welk tv pakket heb je momenteel ?
Welke programma's en zenders?
Kan ook te maken hebben met rechten.
Hallo @Retep70 , fijn om te lezen dat je zoveel reacties hebt gekregen in je topic. Ik zie een aantal goede vragen over je type abonnement. Hoeveel je kunt terugkijken, is namelijk afhankelijk per type abonnement. Kun je hier een reactie op geven?
Bij TV Start kun je bij de meeste programma`s tot 2 dagen terugkijken. Bij onze andere digitale televisie abonnementen kun je bij de meeste programma`s tot 7 dagen na de uitzending gratis terugkijken. Alle programma's met het Replay TV-icoontje kun je opnieuw bekijken. Ook als iets nog niet is afgelopen kun je al direct beginnen bij het begin. Alle informatie hierover kun je terugvinden op: https://www.ziggo.nl/televisie/terugkijken
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.