ralph van rijk

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Waarom kan ik sommige programma's niet nakijken?

wou net een docu van belgie van gisteren nakijken maar kon niet,waarom. betreft david byrne.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Het probleem is dat voor dit programma Canvas ook de licentie rechten voor de distributie moeten kopen Canvas zal Ziggo de Replay rechten wellicht niet mogen geven. Dit zien we bij de NPO ook wel, dat Britse series niet altijd via Ziggo terug gekeken mogen worden. Dan kan het vaak weer wel via NPO Start of NPO Plus.

 

Het alles terugkijken is een marketing term die we niet al te serieus moeten nemen, net zo goed dat het overal kunnen kijken niet letterlijk moet worden opgevat.

 

Wat soms wel werkt is met het TV Compleet of TV Max abonnement de opname optie gebruiken.

Bekijk in context

8 Reacties 8
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat heeft twee oorzaken, de meest voor de hand liggende is dat Ziggo van Canvas geen toestemming heeft om dit via Replay beschikbaar te maken. Wat helaas ook wel eens voorkomt is dat de toestemming er wel is maar dat dit niet goed staat.

ralph van rijk
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Jammer dat ziggo adverteert met  ''Alles kan nagekeken worden". Aardig klantvriendelijk 🤢🤢🤢,

Bedankt voor de reactie.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Het probleem is dat voor dit programma Canvas ook de licentie rechten voor de distributie moeten kopen Canvas zal Ziggo de Replay rechten wellicht niet mogen geven. Dit zien we bij de NPO ook wel, dat Britse series niet altijd via Ziggo terug gekeken mogen worden. Dan kan het vaak weer wel via NPO Start of NPO Plus.

 

Het alles terugkijken is een marketing term die we niet al te serieus moeten nemen, net zo goed dat het overal kunnen kijken niet letterlijk moet worden opgevat.

 

Wat soms wel werkt is met het TV Compleet of TV Max abonnement de opname optie gebruiken.

ralph van rijk
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt voor de info.

kesseveldt

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

maar waarom wordt er dan gevraagd of het op de kijklijst moet. Dat suggereert dat er terugkijken mogelijk zou moeten zijn. Advies; zeg gewoon dat progrgamma niet meer bekeken kan worden. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

De kijklijst is niet zo zeer voor het terugkijken maar meer om een volgende aflevering makkelijker te zien.

kesseveldt

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

nou, ik weet inmiddels hoe het zit. Als ik €4.99 betaal kan ik de documentaire McEnroe toch zien. Maar dan loont het denk ik om Netflix te nemen want volgens mij daarvoor gemaakt. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

De serie Mc Enroe vind u op Prime Video.

Uitgelicht topic