Vraag
Reacties
PvN
Level 3

Waarom kan ik geen films/series downloaden via Ziggo GO?

Als ik in de Ziggogo app een film of een serie wil downloaden dan krijg ik de volgende melding te zien: Helaas het downloaden doet het beperkt of even niet omdat de app geen verbinding met ons kan maken. Probeer het later opnieuw.

Op verschillende tijden van de dag (ook op andere dagen) heb ik het geprobeerd. De app was up to date. Tablet (Android) voldoet aan de eisen. Tablet uit en weer aan gezet.

Zojuist een klein halfuur met een medewerker van Ziggo aan de telefoon gezeten. De app verwijderd en weer opnieuw op mijn tablet gezet. Via Mijn Ziggo op Google Chrome naar de Ziggogo app gegaan. Het maakt allemaal niet uit, dezelfde melding blijft te voor schijn komen. Medewerker van Ziggo heeft mij aangeraden om dit in de Community te melden, want waarschijnlijk ligt het aan de app. Eerder had ik al op de Community gezocht en ook meldingen gevonden met hetzelfde probleem. Tot nu toe geen oplossing gevonden. Graag oplossing voor dit probleem!

0 Kudos
Opgelost!

Bedankt voor jullie hulp in dit topic. Het probleem is inmiddels opgelost. Werkt alles bij jou weer zoals het hoort of loop je toch nog ergens tegenaan? Laat het ons hier weten.

Uitgelicht
Rikst
Community Moderator

Hi all, 

 

Zouden jullie willen testen of het downloaden van films en series inmiddels lukt in Ziggo GO? Dit zou namelijk moeten werken na een recente update. We horen jullie bevindingen graag. 

0 Kudos
Ga naar reactie
37 Reacties 37
Meldingen
Aan Uit
Dennis
Community Moderator
Community Moderator

Helemaal helder @PvN & @ah bouma & @Walrenshi !

 

Jullie informatie is gebundeld en doorgezet naar een achterliggende afdeling die het in onderzoek neemt! Dat proces wachten we nu af.

 

Als er vervolgvragen zijn of updates, dan komen we erbij jullie op terug!

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi all,


We lopen helaas direct wat vast in de verdere analyse: @PvN, jij geeft aan dat het downloaden óók niet lukt op je OnePlus. Is dat nog steeds zo? Dat doet namelijk eerder vermoeden dat er iets mis is met je account dan specifiek met de Lenovo tablet waar we nu heel erg op inzoomen. 

@ah bouma - Zou jij je adresgegevens nog willen aanvullen in je profiel? Dan kunnen we je klantgegevens en abonnement er ook bij pakken. Dat kan via [deze link] bij postcode & huisnummer. Dit is alleen zichtbaar voor Moderators.

0 Kudos
PvN
Level 3
Topicstarter

Ik wist dat het niet aan mijn tablet zou liggen. Er moet iets mis zijn met het modem, mediabox of mijn account.

Op mijn One Plus telefoon lukt het nu wel om een film te downloaden. Op mijn Lenovo tablet krijg nog steeds de melding Helaas het downloaden doet het beperkt of even niet omdat de app geen verbinding met ons kan maken. Probeer het later opnieuw. Dit is direct te zien nadat ik op de downloadknop heb geklikt.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Dank voor alle informatie tot nu toe @PvN en @ah bouma Onze collega's onderzoeken dit nu. Mogelijk hebben we nog aanvullende info nodig. We zullen het hier dan laten weten. 

 

@all, Ervaar je ook problemen met het downloaden van films en series in Ziggo GO op bijvoorbeeld een Lenovo tablet? Laat het ons dan weten. 

 

Update 14-11: Mijn collega's hebben mogelijk een oplossing gevonden voor dit probleem. We wachten nu af wanneer dit beschikbaar gesteld kan worden in de Ziggo GO app. Zodra hier meer over bekend is, laten we het weten.

0 Kudos
ah bouma
Level 2

we zijn inmiddels 3 week verder...... Hoe staat het ervoor?

 

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi @ah bouma, logisch dat je zit te wachten op een update van onze kant. Ik heb zojuist intern de verantwoordelijke partijen om een update gevraagd en kom bij je in de lucht als ik hier antwoord op heb gekregen.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @ah bouma 

Mijn collega's hebben voor nader onderzoek een nieuw voorbeeld nodig die terug te vinden is in hun logs. Er is namelijk een nieuwe Ziggo GO versie (5.13) De voorbeelden die hier eerder gedeeld zijn, zijn nog met de voorgaande versie van de app. Zou je daarom een nieuwe download poging willen doen? Niet om te testen of het werkt, maar puur om vast te leggen wat er gebeurt. Kun je ons daarvan de titel van de content en de datum en het tijdstip van de poging willen doorgeven? 

0 Kudos
ah bouma
Level 2

Ik had de nieuwe versie al gedownload.

Dus maar weer gedaan !

Content streamen om 15.09u op 31 oktober.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Dankjewel @ah bouma kun je nog aangeven welke film of serie je probeerde te downloaden in Ziggo GO?

0 Kudos
ah bouma
Level 2

Maakt niet uit welke film/serie ik wil downloaden , er doet er geen een van.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Dat snap ik, maar mijn collega's ontvangen nu graag een voorbeeld dat voor hen uit te zoeken is. Daarvoor is een titel nodig en de datum en het tijdstip van de downloadpoging. Als je die informatie zou kunnen aanleveren geef ik het door aan mijn collega's 🙂

0 Kudos
PvN
Level 3
Topicstarter

Op 2 september had ik de laatste versie van de Ziggogo app gedownload. Zojuist opnieuw geprobeerd om om op mijn tablet een programma (eerste aflevering van Pack of Lies, seizoen 1) te downloaden. Als vanouds kreeg meteen dezelfde melding als voorheen.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Dankjewel @PvN Ik heb het doorgezet naar mijn collega's. 

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @PvN en @ah bouma Even een update vanaf deze kant. Mijn collega's hebben mogelijk een oplossing gevonden voor dit probleem. We wachten nu af wanneer dit beschikbaar gesteld kan worden in de Ziggo GO app. Zodra hier meer over bekend is, laten we het weten. 

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi all, 

 

Zouden jullie willen testen of het downloaden van films en series inmiddels lukt in Ziggo GO? Dit zou namelijk moeten werken na een recente update. We horen jullie bevindingen graag. 

0 Kudos
ah bouma
Level 2

Helaas bij mij is het nog steeds hetzelfde, dus kan nog steeds niet downloaden

Heb de app verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd, helpt dus ook niet.

Dus het is nog niet opgelost

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Kun je eens een screenshot maken met de versie van Ziggo GO die je momenteel gebruikt? Dit vind je via Instellingen-> Diagnostiek. Dank alvast!

0 Kudos
PvN
Level 3
Topicstarter

Ik heb geen screenshot gemaakt, ik kan je wel vertellen dat ik versie 5.13.10109 gebruik. Na 28-10-2024 heb ik de app niet meer kunnen updaten. In Playstore staat bij de app dat het betaprogramma vol is. Heb ik een betaversie op mijn tablet staan, heeft dat iets te maken met het niet kunnen downloaden van series en films in de app?

 

Ik heb geprobeerd om aflevering 1 van serie 7 van Outlander en de film Air Force One Down te downloaden, maar ik krijg dezelfde melding als 3 maanden geleden. Drie maanden, wordt het niet eens tijd om het probleem op te lossen?