1
Vraag
2
Reacties
PvN

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Waarom kan ik geen films/series downloaden via Ziggo GO?

Als ik in de Ziggogo app een film of een serie wil downloaden dan krijg ik de volgende melding te zien: Helaas het downloaden doet het beperkt of even niet omdat de app geen verbinding met ons kan maken. Probeer het later opnieuw.

Op verschillende tijden van de dag (ook op andere dagen) heb ik het geprobeerd. De app was up to date. Tablet (Android) voldoet aan de eisen. Tablet uit en weer aan gezet.

Zojuist een klein halfuur met een medewerker van Ziggo aan de telefoon gezeten. De app verwijderd en weer opnieuw op mijn tablet gezet. Via Mijn Ziggo op Google Chrome naar de Ziggogo app gegaan. Het maakt allemaal niet uit, dezelfde melding blijft te voor schijn komen. Medewerker van Ziggo heeft mij aangeraden om dit in de Community te melden, want waarschijnlijk ligt het aan de app. Eerder had ik al op de Community gezocht en ook meldingen gevonden met hetzelfde probleem. Tot nu toe geen oplossing gevonden. Graag oplossing voor dit probleem!

Voorbeelden gezocht

In dit topic zijn meerdere meldingen gedaan. Momenteel verzamelen we deze voorbeelden om meer duidelijkheid te krijgen.

Uitgelicht
Rikst

Community Moderator
  • 5614Reacties
  • 516Oplossingen
  • 1927Likes

Dank voor alle informatie tot nu toe @PvN en @ah bouma Onze collega's onderzoeken dit nu. Mogelijk hebben we nog aanvullende info nodig. We zullen het hier dan laten weten. 

@all, Ervaar je ook problemen met het downloaden van films en series in Ziggo GO op bijvoorbeeld een Lenovo tablet? Laat het ons dan weten. 

23 Reacties 23
Meldingen
Aan Uit
Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 343Posts
  • 65Oplossingen
  • 207Likes

Helemaal helder @PvN & @ah bouma & @Walrenshi !

Jullie informatie is gebundeld en doorgezet naar een achterliggende afdeling die het in onderzoek neemt! Dat proces wachten we nu af.

Als er vervolgvragen zijn of updates, dan komen we erbij jullie op terug!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1125Oplossingen
  • 4397Likes

Hi all,

We lopen helaas direct wat vast in de verdere analyse: @PvN, jij geeft aan dat het downloaden óók niet lukt op je OnePlus. Is dat nog steeds zo? Dat doet namelijk eerder vermoeden dat er iets mis is met je account dan specifiek met de Lenovo tablet waar we nu heel erg op inzoomen. 

@ah bouma - Zou jij je adresgegevens nog willen aanvullen in je profiel? Dan kunnen we je klantgegevens en abonnement er ook bij pakken. Dat kan via [deze link] bij postcode & huisnummer. Dit is alleen zichtbaar voor Moderators.

PvN
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Ik wist dat het niet aan mijn tablet zou liggen. Er moet iets mis zijn met het modem, mediabox of mijn account.

Op mijn One Plus telefoon lukt het nu wel om een film te downloaden. Op mijn Lenovo tablet krijg nog steeds de melding Helaas het downloaden doet het beperkt of even niet omdat de app geen verbinding met ons kan maken. Probeer het later opnieuw. Dit is direct te zien nadat ik op de downloadknop heb geklikt.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5614Posts
  • 516Oplossingen
  • 1927Likes

Dank voor alle informatie tot nu toe @PvN en @ah bouma Onze collega's onderzoeken dit nu. Mogelijk hebben we nog aanvullende info nodig. We zullen het hier dan laten weten. 

@all, Ervaar je ook problemen met het downloaden van films en series in Ziggo GO op bijvoorbeeld een Lenovo tablet? Laat het ons dan weten.