1
Vraag
2
Reacties
PvN

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Waarom kan ik geen films/series downloaden via Ziggo GO?

Als ik in de Ziggogo app een film of een serie wil downloaden dan krijg ik de volgende melding te zien: Helaas het downloaden doet het beperkt of even niet omdat de app geen verbinding met ons kan maken. Probeer het later opnieuw.

Op verschillende tijden van de dag (ook op andere dagen) heb ik het geprobeerd. De app was up to date. Tablet (Android) voldoet aan de eisen. Tablet uit en weer aan gezet.

Zojuist een klein halfuur met een medewerker van Ziggo aan de telefoon gezeten. De app verwijderd en weer opnieuw op mijn tablet gezet. Via Mijn Ziggo op Google Chrome naar de Ziggogo app gegaan. Het maakt allemaal niet uit, dezelfde melding blijft te voor schijn komen. Medewerker van Ziggo heeft mij aangeraden om dit in de Community te melden, want waarschijnlijk ligt het aan de app. Eerder had ik al op de Community gezocht en ook meldingen gevonden met hetzelfde probleem. Tot nu toe geen oplossing gevonden. Graag oplossing voor dit probleem!

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 509Posts
  • 41Oplossingen
  • 222Likes

Goedemiddag @PvN

Geen films kunnen downloaden, knap irritant! Tijd dat we daar samen eens naar gaan kijken wat er aan de hand is. Ik zou heel graag daarom onderstaande gegevens willen ontvangen van je:

- Type tablet
- software versie
- App versie
- Welke film of serie probeer je te downloaden
- Lukt het met een ander mobiel apparaat wel

Ik hoor graag snel van je. 

PvN
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes