Ik heb op mijn 2e tv de ziggo go-app geinstalleerd op de daarop aangesloten Chromecast.
Nu wil ik graag ook skyshowtime op die 2e tv kijken. Vroeger was dat films en series, nu is dat Skyshowtime. Onder entertainment zie ik wel skyshowtime, maar ik kom niet verder dan een qr-code.
HOE KRIJG IK DAT SKYSHOWTIME AANBOD OP DIE CHROMECAST???? MOET IK EERST DE APP DOWNLOADEN EN DAN ACTIVEREN (ZAL DAN WEL MET HET ZIGGO ACCOUNT MOETEN) OF ZIT DE APP TOCH AL ERGENS IN DE GO-APP VERSTOPT???
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ziggo heeft dit recent veranderd. Je dient SkyShowtime te activeren via Mijn Ziggo en daarna een account aan
te maken. Hierna kun je het volledige aanbod bekijken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je SkyShowtime al geactiveerd in Mijn Ziggo en toen een SkyShowtime inlog gemaakt die je overal kunt gebruiken met de SkyShowtime app of via een browser.
Ziggo heeft dit recent veranderd. Je dient SkyShowtime te activeren via Mijn Ziggo en daarna een account aan
te maken. Hierna kun je het volledige aanbod bekijken.
Na het activeren van skyshowtime is het overigens niet perse nodig dit via de ziggo go app te doen. Er is ook een eigen app waar dan met de geregistreerde gegevens gebruik van gemaakt kan worden.
@jansmarcel schreef:Na het activeren van skyshowtime is het overigens niet perse nodig dit via de ziggo go app te doen. Er is ook een eigen app waar dan met de geregistreerde gegevens gebruik van gemaakt kan worden.
Het kan niet eens meer via Ziggo Go. Het Skyshowtime aanbod is daar niet meer te zien. Dit was blijkbaar van het begin af aan tijdelijk.
Zie ook dit bericht vanuit Ziggo.
Ik heb Skyshowtime op de Next in de huiskamer al , dus die is actief. Nu in de slaapkamer heb ik de app van Skyshowtime gedownload. Ik he een account van Skyshowtime en ik heb uiteraard een mijn Ziggo account. Maar HOE KRIJG IK DIE SKYSHOWTIME NOU AAN DE PRAAT OP DIE SLAAPKAMER TV????? nogmaals, ik kijk op de slaapkamer naar ziggo via de Go-app (Chromecast).
De SkyShowTime app downloaden en via daar inloggen 🙂 Dan kan je streamen naar je tv in de slaapkamer! @mees kees
Ik wil dus gratis kijken (via Ziggo) en daarvoor is er linksom of rechtsom een link tussen de go-app en skyshowtime-app nodig, toch!
"Nu in de slaapkamer heb ik de app van Skyshowtime gedownload."
Log in met je SkyShowtime inlog gegevens en je kunt kijken.
De Ziggo Go app staat er los van.
Als jij het aan elkaar gekoppeld hebt en je hebt gegevens van SkyShowTime (inlog), dan kan je daarmee gewoon gratis kijken. @mees kees
@mees kees die link is er, maar een beetje anders dan je denkt. Je zegt dat je een actief account hebt voor SkyShowTime. De app van SkyShowTime heb je op de tv in de slaapkamer.
Wat Carlien je probeert te vertellen in dat je met de account gegevens van SkyShowTime in moet loggen in de app. Dan zou het moeten werken.
De koppeling met Ziggo is er omdat je een account hebt aangemaakt via de Mijn Ziggo omgeving.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.