heb sinds 2 juli pakket 2 wifi middel incl. ziggo go.
echter ziggo go heeft na inloggen geen zenders alleen 3 Ziggo sport,
afgelopen woensdag als laatste keer gebeld; zou binnen 3 dagen opgelost zijn.
tot op heden GEEN resultaat.
iemand met oplossing?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag Henny!
Wat jammer om te zien dat er na 3 dagen nog geen oplossing heeft kunnen volgen. We bekijken graag de situatie vanuit hier hoe het ervoor staat.
Allereerst, wat zie je als je inlogt via deze link?
Zou je ook voor mij je postcode en huisnummer in je profiel willen plaatsen? Klik hier om naar je profiel te gaan.
via die link start ziggo go met maar 3 sportzenders. als ik daar uitlog zie ik wel alle zenders. maar moet uiteraard inloggen om te kijken.
ik heb mijn gegevens aangevuld,
Vraag om voor mij duidelijkheid te krijgen; als je Pakket "pakket 2 wifi middel incl. ziggo go" moet je toch ook weten wat voor TV pakket er is.
Als je bepaald Pakket heb is het toch zo dat Ziggo sport, Gratis op kanaal 14, en ESPN 1 in je Pakket zit.
Als je Vodafone of Hollands Nieuwe Mobiel heb zou Ziggo Sport kunnen activeren tegen betaling van €4.95.
@SRF schreef:Vraag om voor mij duidelijkheid te krijgen; als je Pakket "pakket 2 wifi middel incl. ziggo go" moet je toch ook weten wat voor TV pakket er is.
Als je bepaald Pakket heb is het toch zo dat Ziggo sport, Gratis op kanaal 14, en ESPN 1 in je Pakket zit.
Als je Vodafone of Hollands Nieuwe Mobiel heb zou Ziggo Sport kunnen activeren tegen betaling van €4.95.
Met het Internet Only wifi middel abonnement aangevuld met Ziggo Go heb je geen ESPN 1 kanaal 18 en dat is niet uit te breiden met Ziggo Sport Totaal. Je krijgt hierbij de KabelTV kanalen. Dit is het kleinste pakket.
Dat staat los van deze situatie deze klant is administratief onderliggend op een ander systeem gezet waarbij alleen de 3 Ziggo Sport Free kanalen te zien zijn.
Als @Henny Alkmaar een coaxkabel direct in een TV stopt en de zenders zoekt zal hij waarschijnlijk wel de beschikbare zenders kunnen zien.
Ik had die Combinatie in mijn gedachte.
Ik kan niets vinden over 3 Ziggo Sport Free kanalen. Als ik "Wat kan ik kijken met Ziggo Sport Free?" bij veelgestelde vragen intik krijg https://www.ziggo.nl/uefa/ziggo-sport-free. Daar zie ik niets over 3 zenders.
Ik lees bij; "Online tv-kijken met Ziggo GO?" en "Een kabelaansluiting (50+ tv-zenders, inclusief Ziggo Sport) is bij Ziggo de basis en ontvang je bij elk abonnement".
Of zie het helemaal verkeerd?
Als het al niet eerder verteld is: om alle kanalen behorend bij je abonnement te kunnen zien moet je inloggen met het zelfde account als je “Mijn Ziggo” account. Als je met dat account op die manier alleen maar de drie sport kanalen ziet die bij Ziggo Sport free behoren, dan kan alleen een moderator je inlog probleem escaleren.
Hoi @Henny Alkmaar, hoe staat het ervoor? Heb je nog wat aan de tips gehad?
Zou je in ieder geval op elk apparaat waarop je ingelogd staat willen uitloggen en daarna willen inloggen met je mijn Ziggo account zoals @Karel. aangeeft? We horen graag het resultaat!
iedereen dank voor alle tips.
heb echt alles geprobeerd; overal uitgelogd en weer ingelogd. heb ca 5 x gebeld met Ziggo.
morgen wordt ik teruggebeld door Geert van Ziggo.
Als er dan nog geen oplossing is, geef ik het op.
kan gelukkig nog gebruik maken van opzeggen binnen 14 dagen.
ga da naar een provider via glasvezel nemen.
We willen dit heel graag oplossen, @Henny Alkmaar. Ik begrijp dat je er onderhand wel klaar mee bent.
Had je de app ook al helemaal van je toestel verwijderd?
Ja had alles al een keer verwijderd tijdens een telefoon actie met Ziggo.
heb nu nogmaals op de pc, televisieapp en telefoonapp verwijderd.
het is gelukt. Probeerde vandaag nogmaals in te loggen en tot mijn verbazing werkt ziggogo nu.
iedereen bedankt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.