Hebben meer mensen problemen met Ziggo go en hoe is het evt opgelost. Heb al 4 keer contact gehad via de chat. Eerst had ik het verkeerde abonnement. Dat is opgelost. Maar nog steeds alleen 3 sportzenders. Daarna zou er een escalatie ingezet worden. Maar nog steeds alleen 3 sportzenders. Ik moest maar geduld hebben. Maar er is nu bijna een week voorbij zonder tv
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker krijgt je bericht vanzelf onder ogen en kan je verder op weg helpen.
Hi @Torntje , welkom op de Ziggo Community!
Ik zie inderdaad dat je in eerste instantie niet het juiste abonnement had voor Ziggo GO, dat is op 30 juni aangepast. Helaas kan het bij deze overgang een paar extra dagen duren voordat dit helemaal is verwerkt. Alles staat op dit moment goed, kun je controleren of het inmiddels werkt? Log voor de zekerheid ook eerst even uit en in.
Beste Alex.
Helaas werkt het nog steeds niet. Ik heb overal uitgelogd en dan zie ik wel alle zenders zodra ik inlog gaat hij over op alleen 3 zenders. Heb zelfs even de apps verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. Maar ook dat hielp niet. Ik blijf alleen 3 sportzenders zien zodra ik ben ingelogd. Heel vervelend. Ook omdat het mijn manier van tv kijken is. Ben eigenlijk geneigd om te zeggen om te zeggen dat ik het extra abonnement niet meer wil en dat ik een andere app ga zoeken om tv te kijken
Goedemiddag @Torntje, er gaat iets niet goed met de synchronisatie van je Ziggo Go account.
Dit is een bekend probleem, en ik heb je gegevens doorgestuurd naar de juiste afdeling. Binnen maximaal 3 werkdagen wordt de synchronisatie alsnog uitgevoerd. Vanaf dat moment zul je alle zenders zien die in je abonnement zitten.
Ik moet helaas nog wat van je geduld vragen. Mijn excuses voor het ongemak.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.