Vraag
Reacties
Patrick77Rotten
Level 1

Voortijdig stoppen terugkijken

Bij programma's terugkijken op ziggogo.tv

Worden de teruggekeken programma's voortijdig gestopt waardoor het einde niet te zien is.

Kees van der Spek oplichters ontmaskers van dinsdag 27 oktober RTL5

Bureau 040 van 28 oktober RTL4

Knight and Day 28 oktober Veronica

Ik ga er vanuit dat het bij alle programma's terugkijken het geval is.

Op de app gaat het wel goed.

80 Reacties 80
Meldingen
Aan Uit
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedenavond @Patrick77Rotten, Welkom op de  Community! 

Dit is natuurlijk een vervelend probleem! Als de aflevering vroegtijdig wordt afgebroken. Zie je dan ook onderin het scherm dat de afspeelbalk volledig vol is? Of zie je dat daar nog een gedeelte over is? 
Ik begrijp dat het via de app op je mobiel wel goed gaat klopt dit? En zou je kunnen delen in welke browser er gebruik gemaakt wordt van www.ziggogo.tv

0 Kudos
Patrick77Rotten
Level 1
Topicstarter

Hallo Gianna,

Idd de afspeelbalk is dan idd vol.

Ik gebruik de ziggo.tv via google chrome en de app via chrome.

De oude app via windows laptop  is er geen probleem.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Speelt dit nog steeds @Patrick77Rotten? Zo ja, heb je dan een paar recente voorbeelden voor mij? Ik kan helaas de uitzendingen die je hierboven deelt niet meer zien, de looptijd is verstreken.

tipo
Level 3

Gebeurt bij bijna alle programma’s sinds een week of zo. Recente voorbeelden NCIS dinsdag 3 november 22:20 en 23:10 NET5.

In alle browsers en volgens mij ook in de windows App. Mobiel gebruik ik niet voor terugkijken.

Lijkt me een centrale instelling en niet zozeer aan specifieke programma’s, afleveringen te liggen.

Patrick77Rotten
Level 1
Topicstarter

Een voorbeeld:

De film Collateral (veronica 04-11) afspeeltijd 2 uur en 25 minuten.

Tijdens het afspelen geeft de balk 2 uur en 23 minuten aan.

De film stopt direct als de tijd van 2 uur en 23 minuten er op zit.

Vaak begingt een programma ook in het einde van het programma dat er voor komt dus dan mist er nog meer.

De afspeeltijd loopt ook af van 2 uur en 23 minuten naar nul.

Het is echt bij alle programma's terugkijken.

AnneH
Level 2
Patrick77Rotten wrote:

Een voorbeeld:

De film Collateral (veronica 04-11) afspeeltijd 2 uur en 25 minuten.

Tijdens het afspelen geeft de balk 2 uur en 23 minuten aan.

De film stopt direct als de tijd van 2 uur en 23 minuten er op zit.

Vaak begingt een programma ook in het einde van het programma dat er voor komt dus dan mist er nog meer.

De afspeeltijd loopt ook af van 2 uur en 23 minuten naar nul.

Het is echt bij alle programma's terugkijken.

Ja, precies! Inderdaad bij alle programma'’s Soms kun je een klein stukje van het einde zien als je het volgende programma start. Inderdaad bij alle programma's van replay via ziggogo.tv windows 10. Verschillende browsers geprobeerd. Klantenservice via de chat kon (en doet?) er niks mee helaas. Recent voorbeeld: The spy who dumped me. 5nov. Net 5

0 Kudos
jeroen word erg
Level 1

zo 3 telefoontjes verder waarin mij word geadviseerd om een andere desk top te kopen en mijn eigen instellingen te wijzigen en zelf een medewerker mij adviseert om maar niet meer naar ziggogo.tv te kijken als het me zoveel frustreert, ben ik er klaar mee…….

3 telefoontjes en niemand die hier vanaf wist…

3 telefoontjes waarbij ieders moeder geen probleem heeft

3 telefoontjes waar men zegt wat vervelend

3 telefoontjes een zelfde script zit af te luisteren  

3 telefoontjes het bos ingestuurd 

en de laatste zelfs mij vertelde dat ik niet moet zeuren over een GRATIS product.

ik zou netjes blijven……….. 

WIE BETAALD HIER JULLIE SALARIS…….DAT ZIJN DE KLANTEN EN IK HET NOOIT GEHOORD OF GELEZEN DAT DE AANDEELHOUDERS MEEGAANT WAREN EN GRATIS DIENSTEN WEG GAVEN 

Kan iemand me vertellen hoe wat en waar… ene als iets niet kan of werkt of gewoon geen flauw idee hebben over hoe het in elkaar zit  ZEG het dan gewoon 

goed..

als nog een fijne dag en hoop dat dit snel is opgelost anders gaan we verder kijken. thx

0 Kudos
AnneH
Level 2

@jeroen word erg verdrietig I feel your pain! Wat ik ook heel bizar vond is dat ik van de (naar ik aanneem) professionele klantenservice verwezen werd naar (niet denigrerend bedoeld hoor) de amateurs van dit forum! Ik betaal per maand een (voor mij) aanzienlijk bedrag aan abonnementskosten (hoezo gratis?) en krijg daar voor mijn gevoel steeds minder voor terug. In replay ben ik gedwongen de reclames te kijken (niet letterlijk natuurlijk maar kan ook niet doorspoelen) waardoor ik soms, iets overdreven, dubbel de tijd kwijt ben om een normale film te zien. Een keer kwam ik zelfs  uit op 20 min. film afgewisseld met 20 min. reclame! En was het altijd al zo dat sommige films alleen live zijn terug te kijken?

LouieS
Level 6
Rikst Ziggo wrote:

Speelt dit nog steeds @Patrick77Rotten? Zo ja, heb je dan een paar recente voorbeelden voor mij? Ik kan helaas de uitzendingen die je hierboven deelt niet meer zien, de looptijd is verstreken.

Ik heb hetzelfde probleem. Net gekeken naar Prime Suspect,  RTL 8 van 5 november. Het einde valt weg. Start je de volgende op, Tele 8: media shop, dan gaat die wel verder maar er mist een stukje. Einde prime suspect in de verhoorcel, waar wordt gevraagd naar de naam van de inspecteur, bij op het starten van tele 8 mediashop staan ze bij de auto en wordt er een afgevoerd. Er ontbreekt een stukje, net de clue. Zo ook bij Silent Wittness die voor Prime Suspect wordt uitgezonden. Het is zeer irritant als je net het laatste stukje, vaak de clue moet missen. En dit doet die bij alle zenders.  Steeds wordt er een stukje afgekapt. Een oplossing zou erg fijn zijn. Vooral bij zenders waar je niet nog een keer naar het einde kan door “spoelen”  maar eerst de hele aflevering opnieuw moet kijken.

0 Kudos
LouieS
Level 6
Gianna Ziggo wrote:

Goedenavond @Patrick77Rotten, Welkom op de  Community! 

En zou je kunnen delen in welke browser er gebruik gemaakt wordt van www.ziggogo.tv

Ik gebruik de laatste versie van Opera.

0 Kudos
LouieS
Level 6

Nog een voorbeeld, voor de rechter, RTL 5, bij play is de aflevering 7 al begonnen en mis je het hele begin, en het stopt, voor de uitspraak van de jongen met de gebroken nek is afgelopen en daarna wordt nog een zaak uit 22 april 2017 behandeld. RTL 5 laat je niet “spoelen” dus het begin kan je niet zien, zonder eerst het hele voorgaande programma te kijken. Na aflevering 7 komt aflevering 8 maar het sluit niet naadloos aan.  Ook aflevering 8 mis aan het einde een stukje van de uitspraak en bij het opstarten van 24 in de ER pakt die de draad weer op als het stel net de deur uit gaat, geen uitspraak gezien. De aflevering loopt dan nog ongeveer 50 seconde door voor 24 uur in de ER start. Dus je mist het begin, het einde en het scrollen kan alleen per venster en niet vrij scrollen zoals dat in de app mogelijk was.

Atreidez
Level 1

Ik kan dit ook confirmen : Via de Ziggo Go W10 chrome app - Alle baantjers op RTL Crime stopten zo'n 4 min voor het einde op zaterdagavond. Op Crime channel gebeurde het bij "It takes a killer”. Waren zo'n 6 afleveringen en alle 6 stopten ze een paar minuten voor het einde. 

Daarnet ook bij Goedemorgen Nederland, 5 min. voor t einde stopt de Ziggo GO app de uitzending. 

LouieS
Level 6

Nog 1 - zender ID - programma -  Primal Instinct  00:00 - 01:00  (The Wrath of Love) -  stopt voor het einde. Balk is vol. Browser Opera. Bij starten volgende aflevering 1:00  gaat de aflevering nog 25 seconde door maar het sluit niet naadloos aan.

Dus andere zender en ook een probleem met het kijken van een hele aflevering.

0 Kudos
LouieS
Level 6

Volgende, dit keer via Chrome

Mr. Frank Visser, 6 november, SBS6 HD aflevering 47 19:30 - 20:30, stopt na het vertrek van Frank en Coby (probleem met reis Griekenland en QR code).  De vermelding van de zaken van de volgende aflevering zitten bij Thank you for the Music die start om 20:30 uur. Ook hier ontbreekt dus een stukje.

Andere browser (Chrome / Opera) andere zender (SBS6 HD / RTL5/ ID) en ook hier gaan er stukjes verloren. 

Zijn dit genoeg meldingen om actie te ondernemen? Zeer irritant om het einde steeds te moeten missen.

0 Kudos
jeroen word erg
Level 1
LouieS wrote:
Rikst Ziggo wrote:

Speelt dit nog steeds @Patrick77Rotten? Zo ja, heb je dan een paar recente voorbeelden voor mij? Ik kan helaas de uitzendingen die je hierboven deelt niet meer zien, de looptijd is verstreken.

Ik heb hetzelfde probleem. Net gekeken naar Prime Suspect,  RTL 8 van 5 november. Het einde valt weg. Start je de volgende op, Tele 8: media shop, dan gaat die wel verder maar er mist een stukje. Einde prime suspect in de verhoorcel, waar wordt gevraagd naar de naam van de inspecteur, bij op het starten van tele 8 mediashop staan ze bij de auto en wordt er een afgevoerd. Er ontbreekt een stukje, net de clue. Zo ook bij Silent Wittness die voor Prime Suspect wordt uitgezonden. Het is zeer irritant als je net het laatste stukje, vaak de clue moet missen. En dit doet die bij alle zenders.  Steeds wordt er een stukje afgekapt. Een oplossing zou erg fijn zijn. Vooral bij zenders waar je niet nog een keer naar het einde kan door “spoelen”  maar eerst de hele aflevering opnieuw moet kijken.

pak willekeurig programma en verdoe je eigen tijd……..vandaag 3 dingen gekeken zonder eind walgelijk gewoon……...

Atreidez
Level 1

Yep, idd.. Het is duidelijk dat het consequent is maar ziggo support geeft weinig feedback. Zou fijn als het iig erkend wordt en dat ze er aan werken 😛 

Net iig weer bij beide 2,5 men afleveringen op Veronica.. 

0 Kudos
Xvisor
Level 10

@Rikst Ziggo @Gianna Ziggo Helaas kan ik dit ook bevestigen met bijvoorbeeld Masterchef Australia die nu loopt op Net5. Ik heb zelf het gevoel dat het komt omdat de zender zich niet aan de vooraf bepaalde programmering houd. Je ziet vaak nog 5 minuten van het vorige programma en dan net de uitslag staat er mooi niet op! Dit gebeurd ook vaak bij opnames maar voor mijn gevoel veelal bij deze commerciele zenders, ik heb dit namelijk _nooit_ bij de BBC, Discovery, NPO etc… 

Het opname systeem, als ook Replay TV, werkt als ik het goed begrepen heb op basis van de door de zenders doorgegeven programmering, als die zich vervolgens niet aan die programmering houden dan gaat het dus mis met terugkijken. En je kan vervelend genoeg ook niet het geen wat niet bij de aflevering hoort doorspoelen!

Als je het mij vraagt doen de commerciele zenders dit zelfs express, gezien het vaak op een spannend eindpunt gebeurd en ook wel echt heel erg vaak!

@Ziggo misschien is het goed idee om in onderhandelingen met content aanbieders iets af te dwingen als stipheid wat betreft hun programmering en als ze hier niet aan voldoen jullie de uitzending op vrij door te spoelen zetten. Klein beetje eigen schuld dikke bult gevoel...

0 Kudos
Atreidez
Level 1

@Xvisor Voorheen liepen programma's bij terugkijken wel 30min. door na officieele eindtijd. Nu houden ze 5 min. voor eindtijd op. Dat is geen verschil wat door programmering van zenders komt. Het is ook consequent op alle zenders.. 

0 Kudos
Xvisor
Level 10
Atreidez wrote:

@Xvisor Voorheen liepen programma's bij terugkijken wel 30min. door na officieele eindtijd. Nu houden ze 5 min. voor eindtijd op. Dat is geen verschil wat door programmering van zenders komt. Het is ook consequent op alle zenders.. 

@Atreidez dat is wel heel vreemd en vervelend inderdaad, dat ervaar ik niet gelukkig. Gisteren nog een aantal programma's gekeken die wel goed afliepen. Onder andere de Masterchef van gisteren verliep dit keer ook gewoon goed! Waarschijnlijk worden er verschillende servers of cluster gebruikt voor deze doeleinden en heeft het misschien te maken met de degene waar jij/jullie op terecht komen. Ben benieuwd wat Ziggo hier van maakt.

0 Kudos