Sapvisser

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Volume werkt niet meer na update ziggo go TV

Beste Community,

 

Na altijd met plezier gebruik te gemaakt van de ziggo go app op mijn Philips Android tv was het na de verplichte update van 4.40.4318 niet meer mogelijk om het volume te regelen.

 

Ontzettend vervelend en totaal niet meer te gebruiken. Geprobeerd een vorige versie te downloaden maar helaas wordt ik verplicht te updaten.

 

Jammer dat er weer een verplichte update is dat een goedwerkend product om zeep heeft geholpen. 

 

Graag hoor ik of het mogelijk is om deze bug te fixen.

 

Groeten,

 

Thomas 

Uitgelicht
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19180Reacties
  • 1373Oplossingen
  • 7282Likes

@Sapvisser Op dit moment zijn er meerdere problemen bekend m.b.t. de Ziggo GO (TV) App. Heb je al op deze pagina gekeken of de storingsklacht van jou in de lijst met bekende problemen staat? Reageer anders binnen het centrale topic met de precieze storingsklachten, dan hebben wij alle inbreng overzichtelijk binnen 1 topic. 

4 Reacties 4
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Sapvisser,

 

Goed dat je hier melding van maakt! Het regelen van de volume is nooit een optie geweest in de TV App. Dat gaat altijd via het apparaat zelf. Daarom rijst bij mij het vermoeden dat je niet de Ziggo GO TV App geïnstalleerd hebt, maar de Ziggo GO app (die voor mobiele devices is bedoeld). Kun je dit eens dubbelchecken? Zie deze pagina voor informatie en ondersteuning.

Sapvisser
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hi Alex,

 

Bedankt voor je bericht. Ik heb het gecheckt en het is de ziggo go Android TV app. Naast het feit dat volume niet meer te regelen is met de afstandbediening wanneer de app geopend is, kan ik ook niet meer zappen met de afstandsbediening. Ontzettend lastig om tv te kijken. Graag zou ik de vorige versie van deze app terug willen gezien deze perfect werkte. Ik heb geprobeerd deze te installeren alleen wordt ik verplicht te updaten. Bij voorbaat dank!

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19180Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7282Likes

@Sapvisser Op dit moment zijn er meerdere problemen bekend m.b.t. de Ziggo GO (TV) App. Heb je al op deze pagina gekeken of de storingsklacht van jou in de lijst met bekende problemen staat? Reageer anders binnen het centrale topic met de precieze storingsklachten, dan hebben wij alle inbreng overzichtelijk binnen 1 topic. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19180Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7282Likes

@Sapvisser Inmiddels staat er sinds vrijdag 15 juli 2022 een nieuwe Ziggo GO App versie live (4.41.4619). Heb je deze nieuwe versie al geinstalleerd en doet het probleem zich bij deze versie nog voor?

Uitgelicht topic