Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
VBS55 wrote:
Nee, gebeurt nog steeds. Bij het casten van Bijvoorbeeld Netflix niet, dus het lijkt aan de Ziggo app te liggen.
Michael Ziggo wrote:VBS55 wrote:Check! Heb het zelf hier ook kunnen reproduceren. Om dit goed door te zetten heb ik wat meer informatie van je nodig.
Nee, gebeurt nog steeds. Bij het casten van Bijvoorbeeld Netflix niet, dus het lijkt aan de Ziggo app te liggen.
- Welk toestel gebruik je?
- Welk besturingssysteem?
- Welke Chromecast firmware?
Als ik concrete voorbeelden heb dan zet ik dit meteen door, want het is inderdaad niet fijn dat de Ziggo GO-app het volume overruled.
VBS55 wrote:
Firmware is 1.36.140318
Radb wrote:
Hoe kan dit verdomme bijna een jaar later nog steeds een probleem zijn, dit probleem irriteert me mateloos.
Jullie programmeurs zijn prutsers.
Robert
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.