1
Vraag
2
Reageer en help mee
CarPet

Level 5
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Volume Ziggo GO app gaat automatisch op en neer

Volume van de ziggo go app op de iPad gaat vanzelf van hard naar zacht. Het volume metertje blijft automatisch van hard naar zacht schuiven en het geluid hapert daar door.

kom zo juist van de Vodafone ziggo winkel maar daar willen ze me niet helpen omdat ik het maar hier moet vragen of Ziggo’s moet bellen.

dus bij deze wie o wie heeft de oplossing.

het geluid van bv YouTube of mijn muziek dat werk wel zoals het hoort .

mijn iPad is 1 maand oud dus het eerste wat ik geen heb is naar de Apple Store en die zeggen ook dat het probleem bij ziggo ligt en niet n de iPad. Maar zoals ik al zei in de winkel willen ze me niet helpen.

Onderzoek gestart

Bedankt voor alle meldingen in dit topic. We weten inmiddels wat er aan de hand is. Momenteel onderzoeken we de oorzaak.

25 Reacties 25
DePenn

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

IOS 16.2 en Ziggogo Build: 4.44.5618+2617

Cybertus

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Probleem doet zich ook voor op mijn iPhone met iOS 16.3. 

Zodra ik het geluid in de app met de slider en/of knoppen harder of zachter zet, is het geluid niet meer stabiel en 'flippert' op en neer. Idem als ik het geluid in het iOS bedieningspaneel aanpas.
Probleem doet zich alleen voor bij de Ziggo app (Build: 4.44.5618+2617).

Workaround: eerst het geluid instellen via het iOS bedieningspaneel of de knoppen, daarna de Ziggo app opstarten en het geluid dan niet meer aanpassen. Onhandig helaas.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6841Posts
  • 794Oplossingen
  • 2799Likes

Dank voor je bericht, @Cybertus. Slecht teken dat het ook bij iOS 16.3 voorkomt; ik heb het doorgezet en hoop dat er spoedig een fix komt!

Cybertus

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ook nog geprobeerd op een iPad Air 4 met iPadOS 16.3. Ook hierop hetzelfde probleem.

Betere workaround: Het geluid met de slider (in de app) of in het iOS bedieningspaneel heel langzaam aanpassen. Doe je dit echter iets te snel, dan begint het geluidsniveau op en neer te flipperen en moet je de app eerst weer volledig afsluiten.

Fam.grunfeld

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb zelfde probleem, ook met versie 16.3.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6841Posts
  • 794Oplossingen
  • 2799Likes

Hi @Fam.grunfeld, goed dat je dit topic hebt gevonden, welkom! We hebben dit issue nog steeds in onderzoek. Vooralsnog kun je de workarounds van @Cybertus hierboven gebruiken. Als er nieuws te melden is, zal ik dat uiteraard delen hier.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic