Als je een opgenomen aflevering van een serie-opname bekijkt met Ziggo GO in browser of mobile app (bij kijken via de Next-box is dit probleem er niet!) en er is al een volgende aflevering opgenomen, dan start die volgende aflevering automatisch op de officiele eindtijd van de huidige aflevering, ook als die in werkelijkheid nog niet is afgelopen (dat "weet" het systeem tenslotte niet).
In de praktijk betekent dit dat je van veel afleveringen (met name die op commerciele zenders, zonder reclame-buffer tussen programma's) het einde niet kunt zien, behalve op de Next-box.
Als ik zoek, zie in in het archief ook een topic hierover dat al heel oud is, nooit opgelost, en waar je niet meer op kunt reageren (link: https://bit.ly/3vZNrbO). Ik vind het eerlijk gezegd een heel ernstige bug. Zo'n feature werkt gewoon niet (en kan ook niet werken), omdat van de opnames de werkelijke, exacte begin- en einddtijd niet bekend is.
Tip om dit te reproduceren: neem "112 Vandaag" als serie-opname op, dagelijks op RTL5, en je zult zien dat je zo steeds de laatste minuten niet kunt zien als er al volgende afleveringen opgenomen zijn.