1
Vraag
2
Reacties
hans6011

Level 7
  • 210Posts
  • 9Oplossingen
  • 68Likes

Voice control op Apple TV

Ik kijk via Apple TV. De app starten gaat prima via de Apple TV met betreffende afstandbediening, ook met voice control, maar commando’s binnen de app geven lukt mij niet. Bij ‘naar NPO1’ of iets dergelijks. Kan het wel, zo ja hoe, waar vind ik instructies?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hans6011
Topicstarter
Level 7
  • 210Posts
  • 9Oplossingen
  • 68Likes

Volgens mij geen oplossing anders dan verder ontwikkelen van de app. Net als beeldkwaliteit (geen 4K) en geen (echte) surround als bijv Netflix. Topic voorlopig maar even als vastgelopen of afgesloten beschouwen, denk ik. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Voice Control in Ziggo Go App op AppleTV is anders als op de Media Box, want Siri stuurt hem aan en kan dus zijn dat die niet weet te handelen, je kan proberen Siri even uit te zetten ga naar > Instellingen > Algemeen > Onderaan staan de instellingen van Siri >

 

IMG_9753 2.jpg

 

 

hans6011
Topicstarter
Level 7
  • 210Posts
  • 9Oplossingen
  • 68Likes

Uitgeprobeerd maar volgens mij geen effect. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Ok ik zal straks kijken

hans6011
Topicstarter
Level 7
  • 210Posts
  • 9Oplossingen
  • 68Likes

Volgens mij geen oplossing anders dan verder ontwikkelen van de app. Net als beeldkwaliteit (geen 4K) en geen (echte) surround als bijv Netflix. Topic voorlopig maar even als vastgelopen of afgesloten beschouwen, denk ik. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Ik heb nog gekeken en inderdaad op de AppleTV werkt het helaas niet de Voice Control dit komt echt door Siri, zij/hij is echt de baas over de AppleTV

en dit is geen fout van de Ziggo Go TV App. Want het is een App en als alles er in werkt behalve Huren en Voice Control dan is er weinig aan de hand, waarom ik huren zeg, dat kan je beter via de Next doen daarna naar de Apple TV anders betaal je meer op de AppleTV.

hans6011
Topicstarter
Level 7
  • 210Posts
  • 9Oplossingen
  • 68Likes

Tav voicecontrol / stembediening duidelijk. Overige redenatie kan ik niet volgen. Ik wil kijken via Apple TV. (Als media speler) kijken naast Ziggo TV, maar NLZiet, Disney +, Viaplay, Netflix, Videoland.  Luisteren Apple Music (lossless). Wil daarin niet afhankelijk zijn van een Next die eea deels gebrekkig weergeeft. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic