dennis.jikke

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Video niet beschikbaar na aantal minuten kijken

Ziggo Go Apple. Sinds een of 2 weken krijgen we regelmatig de melding 'deze video is niet beschikbaar' bij maximale wifi.  Andere apps zoals ESPN werken wel vlekkeloos.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Theoard

Level 4
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

oke, het is nog een keer voorgekomen.

mocht het regelmatig voorkomen meld ik het.

vr gr Theoard

Bekijk in context

10 Reacties 10
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Hoi @dennis.jikke! Allereerst een warm welkom hier op de Community 🙂 Leuk dat je ons hier hebt weten te vinden!

Erg jammer dat de Ziggo GO omgeving sinds enkele weken wat problemen heeft en dat je regelmatig tegen een foutmelding aanloopt. Aan de wifi kan het niet liggen begrijp ik, die presteert volgens jou maximaal. Het probleem moet dan elders liggen! Bij welke content/programma's komt deze foutmelding steeds naar voren? Ben je op dat moment bijvoorbeeld uitgesteld aan het kijken met Replay TV, of kijk je live televisie? Heb je het daarnaast ook eens getest wanneer je verbonden bent met een ander (evt. mobiel) netwerk? Zo kun je je eigen wifi netwerk uitsluiten als mogelijke boosdoener voor alle zekerheid.

Check daarnaast nog of je de laatste versie van Ziggo GO geïnstalleerd hebt en of er geen updates meer uitgevoerd kunnen worden en test eventueel ook nog eens een ander (mobiel) apparaat!

Theoard

Level 4
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Dit speelt bij mij al weken, ( zo'n 3 a 4 x in de week). Ik veeg de app uit het geheugen, daarna is het weer oke.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Maar de melding blijft wel steeds terug komen, @Theoard? Zo ja, kun je ook eens kijken naar de vragen die Erik heeft gesteld in zijn reactie en daar op reageren? Dan kunnen we dit probleem tot op de bodem uitzoeken :-).

Theoard

Level 4
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Gebeurt tijdens replay, in de meeste gevallen op History en 1x op Veronica XD.

 

Netwerk is oke.

vr gr Theoard

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Hi @Theoard! Duidelijk, dankjewel. Ervaar je het ook wanneer je verbonden bent met het mobiele netwerk van je telefoon? Je hebt daarnaast ook de laatste versie van Ziggo GO gedownload?

Theoard

Level 4
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Goedeavond,

ik heb de laatste versie van Ziggo Go.

Mobiele netwerk telefoon? Geen idee wat je bedoeld, maar ... een smartphone heb ik niet.

 

Deze week heb ik nog geen problemen gehad.

 

Vriendelijke groet, Theoard

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5784Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

@Theoard,

dan houden we nog even een slag om de arm. In je laatste bericht gaf je aan al een week geen problemen meer te hebben ervaren en we zijn nu al 10 dagen verder en heb opnieuw niks meer van je vernomen. Als het weer, en dan herhaaldelijk voorkomt, hoor ik het graag weer van je.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5784Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemiddag @dennis.jikke

We zijn een weekje verder, en we hebben niks meer van je gehoord. Ik ga bij deze je topic sluiten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons hier weer te vinden. 

Theoard

Level 4
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

oke, het is nog een keer voorgekomen.

mocht het regelmatig voorkomen meld ik het.

vr gr Theoard

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Theoard, ik ben zo vrij om even te vragen of het euvel nog speelt. Of is het opgelost? Dat hopen we natuurlijk! 🙂

En anders hoor ik het graag!

Uitgelicht topic