Vraag
Reacties
moudmaijer
Level 2

Verwijderen van opgenomen opname verwijdert ook geplande opnames

Als ik in de ziggo go app een aflevering verwijder die ik opgenomen en gekeken heb, dan valt me op dat ook mijn toekomstig geplande opnames verwijderd worden (van een serie opname).

Het viel me al vaker op dat ik van series die ik opneem ineens zag dat de geplande opnames verwijderd waren. 

Toekomstige opnames worden verwijderd wanneer er 1 opgenomen opname is.

Ik heb ook getest hoe het is als ik meerdere afleveringen van een bepaalde serie opgenomen heb en er staan ook nog toekomstig geplande opnames. Ik had 2 opgenomen afleveringen waarvan ik er 1 verwijderd heb. Vervolgens waren alle opgenomen opnames weg, maar de geplande waren er nog wel.

Ik heb nog gecheckt op de mediabox next of daar de afleveringen nog wel zichtbaar waren, maar helaas.

Er gaat bij mij duidelijk iets fout bij het verwijderen van opgenomen afleveringen.

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @moudmaijer,

Bijzonder vervelend dat je geplande opnames verwijderd worden zodra je een reeds opgenomen programma verwijderd.. Zo blijf je aan de gang met het inplannen van allerlei opnames! Kun je enkele programma's benoemen waarbij dit telkens fout gaat? En via welke weg plan je de opnames vaak in? Is dat via de Ziggo GO omgeving, of doe je dit gewoonlijk via de Mediabox Next? 

Ik hoor graag van je 

0 Kudos
moudmaijer
Level 2
Topicstarter

Beste Erik,

Bedankt voor je reactie.

Programma's oa wie is de mol, heel Holland bakt, de slimste mens, maar de lijst is lang 🙂 het gebeurt gewoon bij alle programma's volgens mij.

De laatste tijd verwijder ik niets meer waar ik een serie van heb opgenomen, omdat ik ook wel heb gehad dat opnames die ik nog niet gezien had werden verwijderd.

Ik neem via verschillende bronnen op, dus de ene keer is dat de Mediabox next, de andere keer Ziggo go. Echter het gebeurt pas sinds de kerst of het nieuwe jaar denk ik dat er zaken verwijderen. Wellicht een update ergens?

Het lijkt er wel op dat het alleen gebeurt als ik verwijder vanuit de Ziggo go app. Niets als ik verwijder via de Mediabox next.

Mvg, Maurice

0 Kudos
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Duidelijk @moudmaijer en dank voor je snelle reactie. Een vervelend probleem en lastig om de oorzaak precies vast te stellen nu het vrij willekeurig gebeurd iedere keer. Wel fijn dat je een soort van ‘workaround’ hebt gevonden door de opnames simpelweg niet te verwijderen, al is dat natuurlijk verre van ideaal.

Alle problemen met het opnemen via/met de Mediabox Next bespreken we in dit lopende topic en mijn advies zou zijn om daar aan te geven wat er precies fout gaat en tegen welk probleem je aanloopt. We bundelen de gegevens daar vervolgens! 

0 Kudos