Regelmatig valt de verbinding weg als ik middels de ziggogo app op mijn laptop zit te kijken, na enige tijd komt verbinding weer terug. geeft ook melding geen verbinding. op andere TV met vaste internet aansluiting geen problemen. iemand een idee wat hieraan te doen ?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemorgen @Siem3,
Wanneer je eens lekker ontspannen via de laptop televisie wilt kijken, is het wel zo fijn dat het werkt zoals het zou moeten. En zo te lezen is dat bij jou niet het geval. Daar moeten we samen eens goed naar kijken. Om hier eens en duidelijker beeld van te krijgen zou ik graag onderstaande van je willen weten.
- Werkt het op een andere laptop/tablet via de browser wel goed met dezelfde verbinding?
- Welk besturingssysteem gebruik je?
- Hoe is de internetverbinding met andere apparaten?
- Werken andere streamingsdiensten via je laptop wel vlekkeloos
Ik hoop snel van je te horen.
Goedemorgen,
Een andere laptop of tablet heb ik nog niet geprobeerd, wel op mijn smartphone en dat werkt prima.
windows 10 versie 22H2 (X64)
de internet verbinding op andere apparaten is prima zowel vast als wifi.
netflix en videoland geen probleem.
ziggo safe online, cccleaner, unchecky en Uniget UI draaien op achtergrond mee.
Windows defender is up to date.
Gebruik je edge als browser.
Ik zou chrome eens proberen. Werkt hier met de laptop het beste.
Geen uitval en ik stream er zelfs mee naar de TV.
Ik gebruik chrome.
zie de bijlage met de melding die ik zojuist heb binnen gekregen.
Is het ziggo modem/router het enigste welke wifi signalen uitzend?
Dus geen extra router en of accespoint.
Wat zijn de wifi waarden als je bv met speedtest een meting doet.
Nee het ziggo router heb ik zowel 5G als 2,5 G, daarnaast een apple time machine met extra netwerk maar deze staan op een andere etage.
speedtest geeft 215 MB down en 60 up
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.