1
Vraag
2
Reacties
Madonnaa1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vastlopen bij terugkijken - Ziggo GO via browser

ik heb ziggo go op mijn laptop. sinds een 14 dagen blijft bij het terugkijken het programma steeds even hangen en gaat dan weer een paar seconden later weer verder. soms zo lang dat ie helemaal vast loopt. heb klantenservice gebeld maar die weten het ook niet. heb ook al opnieuw geïnstalleerd. hielp ook niet. ziggo go werkt op mijn tablet overigens wel normaal. weet iemand wat dit kan zijn? ik heb niet zoveel verstand van internet enzo, dus aub geen voor mij onbegrijpelijk antwoord aub. alvast bedankt, Ruud

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@smblomsma

Chrome is de slechtste browser, Microsoft Soft Edge is de enige browser waarin Ziggo Go optimaal werkt. 

In Edge cookies en geschiedenis verwijderen, Edge afsluiten. 

Enkele seconden wachten

Edge openen en naar www.ziggogo.tv en inloggen. 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Welke browser gebruik je op je laptop?

Madonnaa1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

hoe kan ik dat zien?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Meestal kun je dat vinden door rechts bovenin op de drie puntjes klikken en dan ergens onderin het menu de naam van de browser.

smblomsma

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dit probleem heb ik ook sinds een aantal weken. Ik kijk altijd opnames via de laptop en deze lopen steeds vast en krijg de melding 1003 over nieuwste browser. Echter heb ik al de nieuwste browsers (Chrome en Microsoft Edge) . Het is enorm irritant omdat het soms kort na elkaar gebeurd. Via mobiel en tv doet hij het weer wel.

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@smblomsma

Chrome is de slechtste browser, Microsoft Soft Edge is de enige browser waarin Ziggo Go optimaal werkt. 

In Edge cookies en geschiedenis verwijderen, Edge afsluiten. 

Enkele seconden wachten

Edge openen en naar www.ziggogo.tv en inloggen. 

smblomsma

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ga ik nu doen. Helaas had ik hetzelfde probleem in Edge dus niet geheel vlekkeloos.....

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Is Edge wel up to date en je drivers? 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @Madonnaa1 , wat ontzettend fijn om te zien dat je zoveel hulp krijgt bij je eerste topic. Je hebt al veel hulp gekregen van onze Community leden. Kun je inmiddels weer zonder problemen je programma`s bekijken, of je heb nog wat aanvullende vragen aan onze Community leden?
 

Hallo @smblomsma, hoe is het de afgelopen dagen bij je gegaan? Merk jij nu verbetering nadat je de tips van @Template hebt opgevolgd?

Wij zijn erg benieuwd naar jullie reacties!

smblomsma

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Alles is up-to-date. Heb het advies opgevolgd om geschiedenis en cookies te verwijderen, dit werkte gelukkig wel. Nu afwachten voor hoe lang.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic