1
Vraag
2
Reacties
Ropara

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vanaf hotspot casten naar smart tv

Beste Ziggo Go gebruikers, 

 

Ik wil mijn iPhone als hotspot gebruiken om via de Ziggo Go te streamen naar mijn smart-tv. Immers de WiFi op de campings is slecht tot zeer slecht of niet aanwezig. Echter dit lukt niet. Ik zie in de Ziggo Go app op mijn iPhone geen Chromecast icoontje. Wie kan uitleggen hoe dit moet? Het lukt wel om Netflix en YouTube te casten uit de beschikbare ruime databundel. Maar met Ziggo Go dus niet. Alvast dank voor jullie reacties. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

 

Heb je hier al gekeken ? https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/online-tv-kijken/ziggo-go/streamen

Mogelijk helpt dit 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

 

Heb je hier al gekeken ? https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/online-tv-kijken/ziggo-go/streamen

Mogelijk helpt dit 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Ropara gebruik je de Iphone waar de Ziggo Go app op staat als Hotspot? Om wat voor smart tv gaat het met name het merk?

 

Om met behulp van chromecast te streamen moeten beide apparaten met hetzelfde (wifi) netwerk zijn verbonden. Wat je wil kan wel, als je de Ziggo app vanaf een tweede toestel die met dezelfde hotspot is verbonden gebruikt.

Netflix en Youtube staan vermoedelijk als app op de TV zelf dan werkt het weer anders.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

ik gok dat het door ziggo zelf geblokkeerd woord om dat je kijkt via een 4g verbinding 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@anoniemforum  schreef:

ik gok dat het door ziggo zelf geblokkeerd woord om dat je kijkt via een 4g verbinding 


Dat gaat enkel op voor de Ziggo Go TV app, niet de gewone Ziggo app, dit is puur een geval van op de juiste methode uitvoeren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic