1
Vraag
2
Reacties
Liesbeth54

Level 8
  • 192Posts
  • 6Oplossingen
  • 68Likes

Vakantie breekt aan - voetbal kijken in Tunesië.

Vorig jaar zijn we met vakantie geweest en dachten sport te kunnen kijken via de Ziggo go app. Schakel die in en tot mijn verbazing kon ik niets zien wat ik zat niet in Europa. Nu is Turkije toch echt wel Europa wat ik ook probeerde kon niks zien. Nu gaan we dit jaar weer op vakantie. Maar wil graag voetbal zien en dan met name ons clubje de rest is niet zo belangrijk. Hoe los ik dit op Want als Turkije geen Europa is dan zal Tunesië het helemaal niet zijn ondanks dat het via de reisverzekering onder Europa valt. Wie heeft er tips.

Oplossing
25 Reacties 25
digibaro

Level 7
  • 189Posts
  • 0Oplossingen
  • 128Likes

@SteefbMijn leesvaardigheden zijn voldoende te noemen. Als je dingen gaat afsluiten omdat kwaadwillende er gebruik van maken, kan je het hele Internet wel afsluiten.

Liesbeth54
Topicstarter
Level 8
  • 192Posts
  • 6Oplossingen
  • 68Likes

@Pineapple Dat zal ik doen hoor dank jullie wel in ieder geval.

Garihd

Level 17
  • 2760Posts
  • 87Oplossingen
  • 1575Likes

@Liesbeth54 wat is uw clubje?

Overal ter wereld volkomen legaal kan er via www.bvn.tv worden gekeken. Alleen zullen de wedstrijden van uw clubje zo niet zichtbaar zijn het is wel een mogelijkheid om het nieuws of iets anders te kijken.

Het is hier eerder over roaming in Turkije gegaan Vodafone heeft daar een eigen netwerk daarom kan daar prima roaming aan in tegenstelling tot andere  mobiele providers. Dit wordt ook genoemd via de link die eerder is gedeeld. Echter heeft dat niks met TV distributie te maken daarvoor gelden (helaas) andere regels.

Template heeft de Blox al genoemd Vodafone heeft bundels voor buiten de EU deze kosten € 5,00, € 8,50 of € 15,00 zover ik het goed begrijp zijn dat tarieven per dag (24 uur). De eerste bundel staat standaard aan zover ik het begrijp.

Screenshot_20240709_204944_Chrome.jpg

Liesbeth54
Topicstarter
Level 8
  • 192Posts
  • 6Oplossingen
  • 68Likes

Mijn clubje is dus FC Twente @Garihd 

En heb navraag gedaan bij de vodafone community en de blox geld helaas niet in Tunesië kijk maar. https://community.vodafone.nl/t5/Abonnement-Prepaid/Bijna-op-vakantie/td-p/226568#M12317  Alles in 1 wereld daar valt helaas Tunesië niet onder.

Garihd

Level 17
  • 2760Posts
  • 87Oplossingen
  • 1575Likes

Klopt, ik had de lijstjes door gelezen en zag Tunesië er niet tussen staan, het verbaasde mij dat dit land niet bij 'de rest van de wereld' hoort.

Blijkbaar heeft Vodafone dan geen overeenkomst met de mobiele providers in Tunesië.

Wat dan een optie is een prepaid kaart van een Tunesische provider of wifi.

Liesbeth54
Topicstarter
Level 8
  • 192Posts
  • 6Oplossingen
  • 68Likes

We laten ons even goed voorlichten het scheelt mijn man komt er weg en spreekt de taal dus goed.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic