---------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
RadioGuy Nee eigenlijk niet, want mguzz schrijft:
ik heb nu een actieve VPN verbinding via een Nederlandse server
Het is een soms een beetje raar gesteld met de beoordeling door Ziggo Go of een Client Ip wel/niet in de EU ligt.
Er wordt van een dienst gebruik gemaakt die de Geolokatie van het Ip vaststelt. De adminstratie daarvan kan foutjes bevatten. Zie:
https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ziggo-go-werkt-niet-via-internet-in-spanje-34089#post364855Via de link in het bericht kan je je Ip adres testen.
Het kwam zelfs voor dat Ziggo Ip adressen buiten de EU werden gezien.
Als je pech hebt kan dit probleem dus ten onrechte voorkomen.
Het kan dan handig zijn een VPN achter de hand te hebben, en Europese Servers te proberen.
Betreft het probleem je eigen Ziggo Ip dan moet Ziggo de adminstratie bij de dienstverlener een Update gaan geven.
Noot. Als je naast een Ipv4 adres ook een IPv6 adres hebt, dan wordt dat IPv6 adres voor Ziggo Go gebruikt. Check je adressen met: https://www.whatismyip.com/