Vraag
Reacties
Aankondigingen
TPN
Level 1

User-xxx-has-reached-the-maximum-number-of-simultaneous-sessions (deel 2)

Iemand bij Ziggo heeft blijkbaar het vinkje weer aangezet om te controleren hoeveel sessies je mag gebruiken, want het issue is weer terug dat ik op 1 device de melding weer krijg.

Dit is een vervolg op de melding die ik met mijn vorige account heb gehad: https://community.ziggo.nl/t5/Archief/User-xxx-has-reached-the-maximum-number-of-simultaneous-sessio... 

0 Kudos
9 Reacties 9
Meldingen
Aan Uit
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Als je https://www.ziggogo.tv/nl.html opent, krijg je de optie om een alternatieve App te installeren via je Browser. In Chrome, Edge kan dit wel een aparte Ziggo Go app, ook mijn Macbook heeft deze.

Je mag maximaal 3x de App online hebben voordat er een issue optreed, lijkt mij niet dat Ziggo zo maar even een knop indrukt.

Ik zal het voorleggen aan de Medewerkers en hopelijk komen deze snel in dit topic, wegens weekend bezetting is dit minimaal, maandag tot vrijdag gelukkig meer mensen online. Meer kan ik als Klant helpt klant niet doen.

0 Kudos
Anne H
Community Developer
Community Developer

Hallo @TPN (werkt je oude account niet meer?). Het is niet onze bedoeling om mensen onnodig te frustreren met dit soort beperkingen. Maar er zit een maximum op het maximaal aantal devices waarmee je Ziggo GO mag gebruiken. Dat blijft zo. Voor zover ik weet gaat dat wel over het aantal gelijktijdige streams die je mag kijken, en niet perse over het aantal 'inlogsessies'.

• We zien weinig andere klachten over deze foutmelding.
  • Is de foutmelding op al je apparaten gelijk (is het overal Engelstalig)?
  • In je eerdere topic lees ik dat je meerdere apparaten tegelijk gebruikt. We hebben een volledig lijstje nodig met alle devices waarop jouw Ziggo GO gegevens zijn ingevuld.
  • Wanneer je jouw wachtwoord tijdelijk aanpast, en dit tijdelijk maar op 1 device overneemt, is de foutmelding dan meteen weg?

Graag ontvangen we 4 antwoorden op deze 4 vragen. We zoeken dan uit hoe het zit met die 'sessies' vs aantal streams. En we gaan een balletje opgooien dat een foutmelding netjes in het Nederlands hoort te zijn.

TPN
Level 1
Topicstarter

We kijken vrnl. met ipads, 2 stuks, en heel soms met een macbook. We komen nooit over 3 devices heen. Het ligt niet aan onze devices, de verstoring komt vrnl. in de ochtend,  aak in het weekend. Later op de dag is het vaak weer opgelost. Zie eerdere blog/issue voor meer uitleg

0 Kudos
TPN
Level 1
Topicstarter

Mijn vorige community account werkt niet meer, wel ons reguliere account. Ik kan niet meer inloggen in de community. Ziggo denkt dat mijn vorige community account is samengevoegd, maar dat is nooit door mij gedaan. Nu dus een nieuw community account. 
De meer technische foutmelding is alleen op laptop te zien in inspection mode. Doorgaans kijken we ziggogo via onze 2 ipads via de app. Daar wordt een algemene foutmelding getoond, dat het inloggen mislukt. Op een macbook kan ik met de inspection mode in chrome de technisch foutmelding zien. Zoals net in een andere reactie gezet, is de verstoring vaak tijdelijk (enkele uren, vaak in de ochtend en zeker vaak ook in het weekend). Zie vorige melding voor meer details. Toen ook vanalles geprobeerd met onze devices en account, maar dat haalde niets uit. Alleen na het indienen van een klacht kwam er beweging aan de kant van ziggo. Probleem is enkele maanden uitgebleven, en nu weer actief op zaterdag en zondag ochtend. Bij ons is er niets veranderd, nog steeds dezelfde ipads, hetzelfde account. 

0 Kudos
TPN
Level 1
Topicstarter

Lekker boeien in welke taal de foutmeling verschijnt als ik onder water het berichtenverkeer bekijk… Een reguliere gebruiker wordt sowieso door Ziggo al dom gehouden met een algemene foutmelding.

0 Kudos
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Als je met 3 device's kijkt dan moet dit geen probleem zijn, dat moet ook kunnen, dat Ziggo mensen dom houd vind ik een beetje voorbarig, ik begrijp je boosheid en ik begrijp dat je graag wilt opgelost hebben.

Even over de account's, Ziggo is vorig jaar van Platforms veranderd en is reeds in een mail aangekondigd, dat je met je oude account kon mee gaan of je account kon samenvoegen aan je Mijn Ziggo en Vodafone. Hier heb ik Community aan Mijn Ziggo gekoppeld, anders kom ik niet in de Community van Vodafone. Accounts die in het Archief stonden zijn toen meegegaan maar blijven daar ook staan, misschien is het mogelijk dat jou oude account weer geactiveerd kan worden, dat kan ik vragen aan een Ziggo medewerker als je dat zou willen.

Over Chrome gesproken, laatste maanden zitten hier veel fouten in, ik heb tijdje op Edge gedraaid met een Macbook en dat werkte prima, omdat Safari nu niet echt een Super Browser is, ik nu weer tijdje sinds dat Chrome zijn Fouten heeft hersteld nergens last meer van. Enige wat het kan zijn is dat bij overschakeling toch even paar minuten te wachten, of bij instellingen van de Ziggo Go App als je daar ieder een eigen account geeft misschien gaat het dan beter. Hoop dat dit misschien helpt.

Foto: 1 - Klik op Inloggen

Foto 1 - Klik op InloggenFoto 1 - Klik op Inloggen

Foto: 2 - Maak een eigen Profiel aan

Foto 2 - Maak een Profiel aanFoto 2 - Maak een Profiel aan

Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@TPN kan je iets met de laatste, handige tips van @Dave

0 Kudos
TPN
Level 1
Topicstarter

Nee. Probleem komt doorgaans in beeld als we op onze ipads de ziggogo app gebruiken. Ik gebruik alleen een browser om onder water naar de foutmeldingen te kijken die zich voordoen. 
En gebruik maken van persoonlijke profielen, dat doen we al. Dave gooit diverse termen door elkaar, zoals accounts en profielen. Wordt er niet overzichtelijker van.

0 Kudos
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@TPN We hebben even navraag gedaan, maar kunnen het probleem nog niet verklaren. Alles zou gewoon moeten werken. Kun je het toch eens testen op een ander apparaat (mobiele telefoons) om te kijken of het probleem daarop speelt? Zo kunnen uitsluiten of dit probleem in het account zit of mogelijk toch ook nog iets met de iPads zelf te maken heeft. 

We horen graag van je.

0 Kudos