Hierbij samenvatting Ziggo app:
Ik heb je situatie omschrijving van de afgelopen dagen er even bij gepakt en wil het graag even op een rijtje zetten.
Ziggo Go werkt niet, hij geeft aan dat er geen verbinding is, of de verbinding is verloren gegaan tijdens het kijken naar een programma.
Je hebt dit zowel op de iPad van jezelf als op die van je vrouw.
De storing kan liggen in de app zelf. Je hebt de app al verwijdert en opnieuw geïnstalleerd, dit is dus uitgesloten.
De storing kan liggen in de internetverbinding. Andere apps zoals Netflix werken wel en je kunt ook gewoon internet gebruiken. Daarnaast heb je geprobeerd via je eigen netwerk. Internetproblemen zijn dus uitgesloten.
Vraag 1. Je spreekt ook over het in bezit zijn van een Iphone, speelt het probleem daar ook op? Of heb je nog andere apparaten waar je het op test?
alleen op de twee ipads
Vraag 2. Ziggo Go kunnen we alleen goed ondersteunen bij Iphones en Ipads met IOS versie 12.1 of nieuwer, hebben jouw apparaten minimaal deze softwareversie?
altijd uptodate nu 15.2