MAK

Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Uitvallen Ziggo TV midden in uitzending op iPad

Meestal ‘s-avonds valt Ziggo Go regelmatig uit. Of slechte verbinding of geen toegang mogelijk omdat ik geen toegang heb. Netflix werkt altijd. Ik moet de iPad uitzetten en opnieuw opstarten dan doet Ziggo Go het weer. Wifi is goed en ik heb ook WifiPods. Gebeurd ook als je naast het modem zit

22 Reacties 22
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

heb je het ook via andere apparaten getest ?

MAK
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ja ook op andere ipad

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

heb je het ook al via 4g geprobeerd?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

De volledige toegang tot het internet valt niet weg op de Ipad, als zoals ik lees Netflix wel blijft werken speelt er iets anders.

Ziet u de melding 2031 of 2032,  welke Ipad en welke IOS versie?

MAK
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Alleen wifi

MAK
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ipad air 4e generatie 15.2

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@MAK  schreef:

Ipad air 4e generatie 15.2


Gebeurt dit wegvallen alleen als u gewoon kijkt of ook als u via Replay kijkt of de Ondemand films en series? En ziet u een fout melding bij het wegvallen?

MAK
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb het nu even gecontroleerd en alles werkt, ook als ik veel heen en weer ga tussen de zenders. Zoals ik aangaf gebeurt het ‘s-avonds. Ik zal vanavond weer checken. Bedankt voor meedenken

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@MAK  schreef:

Ik heb het nu even gecontroleerd en alles werkt, ook als ik veel heen en weer ga tussen de zenders. Zoals ik aangaf gebeurt het ‘s-avonds. Ik zal vanavond weer checken. Bedankt voor meedenken


Mogelijk is hier toch iets anders aan de hand.

Wat of in de drukte wat wifi betreft om u heen zit om anderzins netwerk gerelateerd.

Houd ons op de hoogte zo compleet mogelijk. Is het alleen de Ziggo Go app de wifi verbinding zelf of wellicht ook de  verbinding naar buiten waarmee ik bedoel of een bedraad verbonden apparaat wel werkt.

 

MAK
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Net nog even gekeken en ziggo tv&reply blijft in de modus waarbij cirkeltje draait. Nadat ik eerst naar nos journaal keek en overstapte naar ander programma. Aan wifi kan hetniet liggen alle andere apparaten werken

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Waar andere apps prima werken heeft de Ziggo Go app soms net iets meer nodig.

MAK
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

kan even de foto niet downloaden maar kopje is geen verbinding

helaas Ziggo Go doet het even niet omdat de app geen verbinding met ons kan maken. Etc.

 

MAK
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Wat is net iets meer nodig🤪ik moet nu de ipad uitzetten en weer aanzetten. Is niet echt plezierig

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat duidt dus niet zozeer op de eigen verbinding, maar de verbinding met het TV platform zelf.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5791Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

@MAK

 

Goedemorgen!

Het is alweer even geleden dat we van je hebben vernomen. Hoe lijkt het nu te gaan met Ziggo GO op je iPads? 

MAK
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hierbij samenvatting Ziggo app:

Ik heb je situatie omschrijving van de afgelopen dagen er even bij gepakt en wil het graag even op een rijtje zetten.

Ziggo Go werkt niet, hij geeft aan dat er geen verbinding is, of de verbinding is verloren gegaan tijdens het kijken naar een programma.
Je hebt dit zowel op de iPad van jezelf als op die van je vrouw.

De storing kan liggen in de app zelf. Je hebt de app al verwijdert en opnieuw geïnstalleerd, dit is dus uitgesloten.
De storing kan liggen in de internetverbinding. Andere apps zoals Netflix werken wel en je kunt ook gewoon internet gebruiken. Daarnaast heb je geprobeerd via je eigen netwerk. Internetproblemen zijn dus uitgesloten.

Vraag 1. Je spreekt ook over het in bezit zijn van een Iphone, speelt het probleem daar ook op? Of heb je nog andere apparaten waar je het op test?

alleen op de twee ipads
Vraag 2. Ziggo Go kunnen we alleen goed ondersteunen bij Iphones en Ipads met IOS versie 12.1 of nieuwer, hebben jouw apparaten minimaal deze softwareversie?

altijd uptodate nu 15.2

 

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5791Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Dank @MAK

 

Ik heb zelf ook Ziggo GO op mijn iPad met exact dezelfde software versie. Ik heb de verbinding getest op zowel mijn mobiele data als de wifi thuis, maar kan geen enkel probleem vinden.
Het is dus niet dat Ziggo GO niet werkt, maar bij jou thuis op de wifi niet. Werkt het op de iPad van jou en je vrouw wel via een 4G verbinding?
Wellicht heeft @RoWi. nog tips

MAK
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Dank Jamyla,

ipads werken alleen op wifi

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5791Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Dat snap ik. Maar om even je eigen wifi verbinding uit te sluiten, zou je van bijv. je mobiele netwerk een hotspot kunnen maken en je iPad verbinden met de hotspot van je mobiel. Dan werk je eigenlijk via de 4G verbinding. Ervaar je daarop ook problemen?
Zie deze instructies voor bijv. iPhone 🙂

Uitgelicht topic